پیوس: پیشنهاد می دهم رویانیان استعفا دهد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

کارشناس فوتبال گفت: تاج گزینه مناسبی برای مدیرعاملی پرسپولیس است

فرشاد پیوس کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رویانیان در مدت حضورش در پرسپولیس پول خوبی را iبه باشگاه آورده و از لحاظ مالی واقعاً خوب عمل نموده است اما مدیریت خوبی نداشته و از لحاظ مدیریت کار خاصی انجام نداده است.

پیشنهاد می دهم رویانیان استعفا دهد ولی عضو هیئت مدیره باقی بماند و تاج مدیرعامل پرسپولیس شود تا از لحاظ کارایی کارنامه و مدیریت تجربه خوبی دارد.

وی در پاسخ iبه این سوال که آیا فکر می نمایید آمدن ژوزه ضمن در نظر گرفتن سابقه وی iبه پرسپولیس درست بوده است یا خیر گفت: من جزو کسانی بودم که در هفته های هشتم و نهم می گفتم نباید عجله نمود و باید iبه ژوزه فرصت داد اما الان موافق رفتن ژوزه هستم، او از لحاظ کار تاکتیکی، رفاقت و دوستی در تیم و… هیچ کار خاصی انجام نداده است و فقط روی نیمکت می نشینند بخشی از صحبت هایی که مطرح می کنیم صحبت هایی است که وقتی هواداران مرا می بینند iبه من می گویند.

وی افزود: پرسپولیس هیچ وقت این قدر ذلیل نبوده بدون تاکتیک بدون سازماندهی و…

وی در ادامه صحبت های خود گفت: مسئولان پرسپولیس که می خواهند چند هفته دیگر پول ژوزه را بدهند و او را اخراج نمایند، خب iبهتر است همین الان او را اخراج نمایند.

وی در ادامه و در پاسخ iبه این سوال که iبه نظر شما iبهتر است جایگزین ژوزه ایرانی باشد یا خارجی گفت: مربی ایرانی خوب بیاورند، اگر جای ژوزه مربی ایرانی بود تا حالا او را اخراج نموده بودند.

وی در خصوص علی کریمی و بازگشت وی گفت: آقای کریمی بازیکن بسیار بزرگی است و هرچه سریعتر باید iبه پرسپولیس برگردد. علی کریمی بازیکن محبوب پرسپولیس است و پرسپولیس iبه جز او بازیکن چندان محبوبی ندارد.

وی در پاسخ iبه این سوال که سبب این که بازیکنانی مثل انصاری فرد و قاضی نتوانستند عملکرد خوبی را که در فصل پیش داشتند ارائه دهند چیست گفت: شرایط آنها از لحاظ روحی و روانی پائین است و هر دوی این بازیکنان بازیکنان خوب و بزرگی می باشند.

وی در پاسخ iبه این سوال که نظر شما راجع iبه باخت پرسپولیس مقابل مس و برد پرسپولیس در بازی پیشی اش مقابل راه آهن چیست گفت: برد پرسپولیس مقابل راه آهن شانسی بوده است و در این بازی هردو گل پرسپولیس از روی ضربات ایستگاهی iبه ثمر رسید و شاهد بازی بسیارزیبایی نبودیم.

وی در انتها و در پاسخ iبه این سوال که با توجه iبه اینکه پرسپولیس دو سهمیه برای جذب بازیکن خارجی در نیم فصل دارد iبه نظر شما جذب بازیکن در چه پست هایی برای پرسپولیس اولویت دارد گفت: جذب بازیکن در پست هافبک دفاعی و یک بازیگردان بسیار خوب و بازیکنی که یک سر و گردن بالاتر از بازیکنان فعلی پرسولیس باشد نه پائین تر و یا در حد آنها برای پرسپولیس لازم است./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.