پیوند صنعت و دانشگاه در اولین کنفرانس صنعت سیمان، انرژی و محیط زیست

۳۰م دیماه ،

دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران با همکاری انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان ۲۳ تا ۲۵ بهمن کنفرانس بین المللی صنعت سیمان، انرژی محیط زیست را برگزار می کند.

دکتر نورپور، دبیر اجرایی اولین کنفرانس بین المللی صنعت سیمان، انرژی و محیط زیست در این خصوص به خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: مهمترین محورهای این کنفرانس عمده حول بحث انرژی و محیط زیست ، بازیافت انرژی از سیمان، مدیریت مصرف سیمان، استفاده از سوختهای جایگزین، سیستمهای پایش و کنترل آلاینده های هوا می باشد.

وی افزود: در این کنفرانس ۲۰ شرکت خارجی در حوزه صنعت سیمان و ۱۱۰ شرکت داخلی حضور دارند و در نمایشگاه  که در حاشیه این کنفرانس برگزار می گردد، محصولات و دستاوردهای خود را در این حوزه به نمایش می گذارند.

نورپور همچنین با اشاره به اینکه انرژی و محیط زیست در مقوله مهم در جهان است گفت: صنعت سیمان یکی از صنایع بزرگ است و در بسیاری از مواقع می تواند آلودگی به همراه داشته باشد لذا در این کنفرانس با پیوند صنعت و دانشگاه و مراکز آموزشی در پی رفع مشکلات ناشی از آلاینده ها هستیم.

دبیر اجرایی این کنفرانس بیان داشت: یکی از ویژگی های مهم این کنفرانس این است که صنعت را با دانشگاه پیوند میدهد به طوریکه سهم صنعت در این کنفرانس ۶۰ درصد و سهم دانشگاه ۴۰ درصد است می توان آغاز فعالیت های مهم در زمینه صنت سیمان ، انرژی و محیط زیست باشد./ح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.