پیکان صدرنشین بردهای مقتدرانه

۲۶م اسفند ،

رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در سال از ۲۶ مهر با حضور ۱۲ تیم آغاز و ۲۵ اسفند امسال به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، در رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور امسال ۱۴۲ بازی انجام شد که از این تعداد ۴۲ دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به پایان رسید و تیم پیکان توانست ۱۰ بازی را با این نتیجه پیروز شود و در جایگاه اول مقتدرانه ترین بردها قرار بگیرد.

در مسابقات لیگ برتر امسال ۵۸ بازی با نتیجه ۳ بر یک به پایان رسید که تیم متین ورامین ۱۰ دیدار خود را با این نتیجه پیروز شده و در رده اول این بردها قرار دارد.

از ۴۲ بازی که با نتیجه ۳ بر ۲ به پایان رسید تیم سایپا با ۷ دیدار بیشترین بردهای این گونه را در کارنامه خود به ثبت رساند.

به طور کلی در مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور سال در مجموع ۵۳۷ ست بازی انجام شد و ۲۴ هزار و ۴۳ امتیاز میان تیم رد و بدل شد.

به طور کلی ۲۲۲ هزار و ۲۵۰ نفر از مسابقات با حضور در سالن های والیبال دیدن کردند که به طور میانگین در هر دیدار ۱۵۹۳ نفر حضور داشته است.

براساس  این گزارش، ناظران مبنی بر حواشی به وجود آمده در طول مسابقات لیگ و تعداد کارت های زرد و قرمز ارائه شده به بازیکنان از سوی داوران تیم های بازرگانی جواهری گنبد و شهرداری تبریز و میزان خراسان جزو بهترین تیم های بااخلاق لیگ معرفی شدند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.