پیکر کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات اشنویه پیدا شد + ویدئو

با اعلام فرماندار اشنویه ، پیکر ۲ نفر از کوهنوردان مفقود شده در کوهستان «رندوله» این شهرستان پس از ۶ روز عملیات جستجو پیدا شد و لحظاتی قبل نیز با اعلام هلال احمر جسد آخرین کوهنورد مفقودی پیدا شد.

پیکر کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات اشنویه پیدا شد + ویدئو

به گزارش ممتاز نیوز، سیدعلی ترابی اظهار کرد: یک تیم ۳۰ نفر تخصصی از امداد و نجات تهران، در ششمین روز عملیات، جستجوی کوهنوردان مفقود شده در کوهستان «رندوله» این شهرستان را با دستگاه های پیشرفته شروع کردند و موفق شدند پیکر ۲ نفر از این کوهنوردان را پیدا کنند.

وی اضافه کرد: محدوده بستر ریزش بهمنی که باعث مفقود شدن این کوهنوردان شده بیش از یک هزار مترمربع است که ارتفاع برف در برخی نقاط آن در حدود ۱۰ متر بوده و همین امر کار جستجو را تا حدودی مشکل کرده است.

فرماندار اشنویه با اشاره به اینکه کار جستجو توسط تیم های کوهنوردی و مردم محلی همچنان ادامه دارد، افزود: افزایش دما طی چند روز اخیر در این منطقه احتمال ریزش بهمن دوباره را بیشتر کرده است و تیم های حاضر در منطقه باید با احتیاط کار جستجو را انجام دهند.

ترابی ابراز امیدواری کرد با مساعد شدن شرایط جوی در این منطقه و استفاده از تمام امکانات و تجهیزات برای یافتن پیکر کوهنوردان مفقود شده در کوهستان «رندوله» این شهرستان، زمینه پیدا شدن پیکر کوهنورد دیگر هم وجود دارد.

وی از همراهی و همکاری تیم های کوهنوردی شهرستان های مختلف آذربایجان‌غربی و مردم اشنویه به ویژه اهالی روستاهای «زمی» و «آلکاوی» در طی چند روز عملیات جستجوی کوهنوردان مفقود شده در کوهستان «رندوله» این شهرستان قدردانی کرد.

شایان ذکر است روز جمعه هفته گذشته پنج کوهنورد در ارتفاعات کوه «رندوله» اشنویه در بهمن گرفتار و مفقود شدند که تیم‌های جستجو توانستند ۲ نفر از آنها را پیدا کنند.

تکمیلی:

هلال‌احمر پیکر سومین مفقودی ارتفاعات اشنویه را کشف کرد.

با پیدا شدن سومین پیکر ،پیکر همه کوهنوردان گرفتار در بهمن پیدا شد.

انتهای پیام/


استانی
آذربایجان‌غربی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.