چاق‌ترین مرد جهان

جام جم آنلاین: یک مرد انگلیسی به نام مارتین به دلیل آن که مادرش را در ۱۶ سالگی از دست داده و کسی نبوده تا به او از مضرات پرخوری بگوید، هر چه خواسته خورده و حالا در ۴۲ سالگی با ۳۶۸ کیلوگرم وزن دیگر نمی‌تواند کارهایش را انجام دهد.

کیث مارتین چاق‌ترین مرد جهان، می‌گوید طی ۱۰ سال فقط برای مراجعه به بیمارستان از تختخوابش خارج شده و به‌رغم ناتوانی در انجام کارهایش، روزانه بیش از ۲۰ هزار کالری غذا می‌خورده.

از این‌رو ۱۸ نفر شامل دو خواهرش، هشت خدمه آمبولانس و چهار مستخدم هر روز کارهای وی را انجام می‌دهند؛ چهار پرستار نیز هر هفته سه بار به نظافت و استحمام وی می‌پردازند.

کیث می‌گوید به سبب اضافه وزن زیاد و نبودن لباس در قامت و اندازه وی مجبور است همیشه در تختش بماند و بدن خود را با ملحفه و روتختی بپوشاند.

او پیش از این به عنوان مثال، روزانه یک بسته بیکن (گوشت خوک)، شش سوسیس، شش تخم‌مرغ، مقدار زیادی نان و حبوبات، چندین ساندویچ، دو پیتزای بزرگ، سه کباب، یک کاری بزرگ چینی، بسته‌های متعدد بیسکویت، شیرینی، کیک، شکلات، کمابیش دو کولای خانواده و شش پیمانه قهوه با شکر می‌خورده و در مصاحبه‌ای گفته است: افزون بر مشکلات و بیماری‌ها، هیچ چیز به اندازه این که وزنم بحث داغی در دنیا شده به من ضربه نزد؛ به همین دلیل در آرزوی نشستن روی یک صندلی معمولی، به رژیم غذایی برای کاهش وزن روی آورده‌ام.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.