چالشهای تشخیص در دندانپزشکی مورد بررسی قرار می گیرد

۱۶اردیبهشت،

دبیر علمی پنجاه و سومین کنگره بین المللی انجمن دندانپزشکی ایران:

به منظور آشنایی بیشتر دندانپزشکان با چالشهای تشخیصی دردندانپزشکی پنجاه و سومین کنگره بین المللی انجمن دندانپزشکی ایران به این موضوع اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران دکتر آرش منصوریان دبیر علمی پنجاه و سومین کنگره بین المللی انجمن دندانپزشکی ایران در نشست خبری این کنگره در جمع خبرنگاران  اذعان داشت:درکنگره امسال از مجربترین اساتید دندانپزشکی کشور به عنوان سخنرانان مدعو استفاده شده تا مطالب در بردارنده ی مشکلات شایع جامعه دندانپزشکی باشد.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است گفت:از بین مقالات ارسالی ۱۰۰ مقاله برای شرکت در کنگره پذیرفته شده و داوری ها بصورت تخصیص رتبه بر اساس فرم ها و معیارهای تعیین شده توسط شورای علمی انجام شده است.

وی افزود:تمامی سخنرانانی که قرار است در کنگره امسال در سالن اصلی سخنرانی نمایند ازافراد باتجربه و صاحبنظر در حرفه دندانپزشکی به شمار میروند ؛همچنین موضوعات سخنرانی ها با توجه به بررسی های انجام شده در مورد شایعترین سوالات دندانپزشکان در مقوله تشخیص انتخاب شده است.

دبیر علمی کنگره با بیان اینکه در سالن اصلی ۲۰ استاد سرشناس و برجسته ی دندانپزشکی سخنرانی میکنند اظهار داشت:۵۰ مدیر پنل در طی ۴ روز در سالن اصلی سخنرانی خود را انجام میدهند که وجود پنل های مختلف از جمله پنل فرهنگی ،پنل ایدز ،پنل بیماری های سیستماتیک ،پانل بهداشت کاران ،پنل طب مکمل و پنل سلامت دهان در کنار نمایشگاه مجموعه کاملی را جهت بهره مندی دندانپزشکان فراهم نموده است.

وی یاد آور شد:در کنگره امسال تلاش شده از مقالات مروری با ارزش کاربردی بیشتر به جای مقالات پژوهشی استفاده شود./س


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.