چاپ نمایشنامه‌های ایرانی از هنرمندان فعال تئاتر

همزمان با برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان انجام می‌شود:

سینما و تلویزیون > تئاتر
همزمان با برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ۶ نمایشنامه منتخب از هنرمندان و نمایشنامه نویسان فعال تئاتر کودک و نوجوان منتشر می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، دبیرخانه نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همزمان با برگزاری این رویداد بزرگ بین‌المللی در استان همدان، مجموعه نمایشنامه‌های منتخب نمایشنامه نویسان و هنرمندان این حوزه را در یک کتاب چاپ و منتشر می‌کند.

در این کتاب، ۶ عنوان نمایشنامه برتر از مریم کاظمی و امید نیاز؛ دو نویسنده و کارگردان فعال تئاتر کودک و نوجوان، منتشر خواهد شد.

در این مجموعه سه نمایشنامه «رویای ماه» و «خاله مرجان و خروس» و «به زیر پاهات نگاه کن» نوشته مریم کاظمی و نمایشنامه‌های «نارنج و ترنج» و «سیندرلا در بن بست» و «بچه‌های خاکستر» نوشته امید نیاز برای اولین بار در یک مجموعه انتشار خواهند یافت.

این آثار با توجه به رویکرد جشنواره نوزدهم مبنی بر توجه به تئاتر نوجوان و تولید متن نمایشی برای این گروه سنی، در این مجموعه گردآوری شده‌اند.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ۱۶ تا ۲۲ مهرماه در شهر همدان برگزار می‌شود.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.