چتری برای موبایل در روزهای بی‌آنتن ابری!

اگر در روزهای ابری قصد خارج شدن از شهر را داشته، اما به فناوری‌های شهری نیاز دارید، نوعی چتر ابداع شده که علاوه بر شارژ تلفن همراه و ارتقای علائم بی‌سیم، شما را از بارشهای نابهنگام محفوظ می‌دارد.

ایسنا: چتر «تقویت‌کننده Brolly» با استفاده از یک پورت یو‌اس‌بی بر روی دسته آن به شارژ تلفنهای همراه در محیط خارج از شهر پرداخته و همچنین از یک آنتن برای افزایش علائم بی‌سیم ۳G بر روی آن برخوردار است که نیروی آن از یک مجموعه صفحه خورشیدی منعطف در بالای چتر تامین می‌شود.

این فناوری مبتکرانه توسط شرکت سازنده تلفن همراه «وودافون» با همکاری دانشگاه کالج لندن ساخته شده و از یک چراغ ال‌ای‌دی برای تامین نور شبانه و جایگاه تلفن هوشمند دست‌آزاد برخوردار است.

این محصول در حال حاضر در مرحله تولید قرار داشته، اما سه گونه از آن برای استفاده در جشنواره پیش‌روی موسیقی حاضر بوده که در صورت مورد پسند قرار گرفتن توسط عموم به زودی بطور گسترده در دسترس قرار خواهد گرفت.

این چتر چند منظوره می‌تواند یک تلفن همراه هوشمند را در کمتر از سه ساعت شارژ کرده و با انواع دستگاه‌های قابل حمل مانند دوربین‌های دیجیتال و ام‌پی‌تری پلیرها سازگاری دارد.

اگرچه این محصول تنها برای شارژ یک بار یک دستگاه قابل استفاده بوده، اما افراد در اطراف آن می‌توانند از علائم بی‌سیم ارتقا یافته آن برای برقراری تماسهای خود استفاده کنند.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.