چراغ سبز مورینیو به اینتر

۲۹م اسفند ،

رئال مادرید در چند بازی حساس اخیر خود برابر بارسلونا و منچستر یونایتد خوش درخشید، با این حال هنوز آینده کاری ژوزه مورینیو با این تیم در هاله ای ار ابهام است و به نظر می رسد آقای خاص فصل آینده را در تیمی دیگری مربیگری خواهد کرد.

این مربی پرتغالی در دوسالی که هدایت اینتر را بر عهده گرفت نتایج بسیاری خوبی با این تیم گرفت و موفق شد نرآتزوری را پس از سالها قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کند. با توجه به حاشیه ها و نتایج پر نوسان این فصل مورینیو با رئال مادرید احتمال جدایی او بسیار زیاد است. هوادران اینتر که روزهای خوبی را با مورینیو پشت سر گذاشتند دوست دارند بار دیگر او را در تیم محبوبشان ببینند.

مورینیو به نظر می رسد که دوست دارد بار دیگر به فوتبال ایتالیا برگردد. او در کلیپی تصویریی که از اتاق کارش در باشگاه رئال مادرید انتشار یافت بر پشت صندلی‌اش پیراهن اینتر را آویزان کرد و از عشق زیاد خود به این تیم ایتالیایی سخن گفت.

مورینیو که به همراه فرانچسکو توتی، خاویر زانتی و آنتونیو کاسانو برای بیماران “سندروم داون” در ایتالیا کمک مالی جمع آوری می کند و این کلیپ تصویری را به خاطر دو نفر از آنها منتشر کرد، گفت: نمی دانم که آیا می توانم به اینتر برگردم یا نه؟ اما اگر این انتقال صورت گیرد بسیار خوشحال خواهم شد. دو سال بسیار خوب را با تیم محبوبم اینتر پشت سر گذاشتم و خاطرات بسیار خوبی با این تیم دارم.

بهترین سال حضور مورینیو در ایتالیا به ۲۰۱۰ برمی گردد که موفق شد اینتر را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، قهرمان رقابت های سری A و جام حذفی ایتالیا کند.

اینتر در حال حاضر روزهای خوبی را با استراماچونی جوان سپری نمی کند و با ۴۷ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.