چرا باید ویندوز ۸ را انتخاب کرد؟

۲۸ آبان ،

 چرا باید ویندوز ۸ را انتخاب کرد؟

تحقیقات انجام شده نشان می دهند که بسیاری از شرکت ها قصد ندارند به این زودی ها سیستم های خود را به ویندوز ۸ ارتقاء دهند، بعضی از منتقدین نیز رابط کاربری لمسی ویندوز ۸ را مناسب امور جدی و کارهای اداری نمی دانند.

اما دلایل بسیاری برای اثبات خلاف این موضوع وجود دارد. در این مقاله به بیان ۸ سبب که ویندوز ۸ را به یک انتخاب خوب برای شرکت ها و انجام امور جدی تبدیل می کند، می پردازیم.

● دلایلی که ویندوز ۸ را به یک انتخاب خوب برای شرکت ها تبدیل می کند

باید توجه داشت که در دنیای امروز که فروش کامپیوترهای شخصی رو به کاهش است،

نمی توان موفقیت ویندوز ۸ را صد در صد دانست. براساس گزارش تفسیری گارنتر فروش کامپیوترهای شخصی (PC) نسبت به سال قبل ۸ درصد کاهش یافته است. اما باز هم در این شرایط، ویندوز ۸ نکات مثبت و جذابی دارد که امیدها برای رونق بخشیدن به بازار PC را افزایش می دهد:

الان وقت مناسبی است که شرکت ها، آفیس ۲۰۰۳ که بصورت گسترده در حال استفاده است را کنار گذاشته و با انتخاب آفیس ۲۰۲۴ یک تغییر اساسی در سازمان خود ایجاد کنند.

مایکروسافت به همراه ویندوز ۸ قابلیت های بسیار متنوعی برای مدیرت ساده تر شبکه های بزرگ سازمانی ایجاد نموده که تنها مدیران آی تی آنها را درک می کنند و استفاده از این سیستم عامل سبب سهولت کار آنها و همچنین سهلوت مدیریت کامپیوترها می گردد.

رابط کاربری ویندوز ۸ جذاب تر و کارآمد شده و تجربه بهتری را در اختیار کاربر قرار می دهد.
ویندوز ۸ پلتفرمی را ارائه می کند که بصورت گسترده برروی انواع و اقسام ابزارها از جمله، لپ تاپ، موبایل، اولترابوک، کامپیوتر رومیزی و غیره در دسترس است.

ویندوز ۸ به خوبی با سرویس های ابری سازگار است و شرکت ها می توانند از آن برای نیازی های گروهی خود استفاده کنند.

نرم افزارهای قدیمی ویندوز به خوبی برروی ویندوز ۸ کار می کنند پس شرکت ها مشکل سازگاری نرم افزارهای قدیمی خود با ویندوز ۸ را نخواهند داشت.

تبلت های ویندوز RT از جمله سرفیس می توانند مکمل بسیار خوبی برای لپ تاپ ها باشند و به انجام بهتر امور کاری روزمره کمک کنند.

ویندوز ۸ حاوی سیستم داخلی مدیریت و ایمن سازی ابزارهای موبایل در سطح حرفه ای و اداری است.
سازمان های بزرگ دلایل خوبی برای انتخاب ویندوز ۸ دارند، اما شرکت های کوچک و متوسط به راحتی زیر بار بها مهاجرت به ویندوز ۸ نمی روند.

شرکت های کوچک برای رفع نیازهای خوب می توانند از سرویس های ارزان قیمت و بعضا مجانی مانند دراپ باکس، باکس یا گوگل داک استفاده کنند.

به هر حال مایکروسافت برای مجاب کردن کمپانی ها برای مهاجرت به ویندوز ۸ با چالش های بزرگی روبرو است.

کامپیوترهای شخصی تازه که همگی با ویندوز ۸ عرضه خواهند شد، بسیاری از کاربران خانگی نیز نسبت به بروز رسانی به ویندوز ۸ ابراز علاقه کرده اند اما کمپانی ها آن هم در این اوضاع اقتصادی، متحمل بها های گزافی خواهند شد که می بایست توجیه داشته باشد.

منبع:زومیت

ممتازنیوز – کامپیوتر
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.