چرا خیابان ولی عصر نشست کرد؟

به گزارش خبرآنلاین؛ این حادثه صبح سه شنبه پایین تر از میدان منیریه، نبش خیابان مدرس رخ داد.
بر اثر این حادثه بخشی از آسفالت خیابان نشست کرد و باعث شد یک درخت چنار قطور هم به سمت پیاده رو و ساختمان های مجاور کج شود. 

روایت نخست برای دلیل این حادثه از شرکت مترو تهران است. شرکت مترو تهران درباره ریزش در خیابان ولیعصر (عج) تهران چنین اعلام کرده است: “این حادثه به تونل مترو آسیبی وارد نکرده و در اثر عملیات عمرانی شرکت متروی تهران نبوده است.این حادثه به نظر می‌رسد به دلیل وجود یک انباره قدیمی فاضلاب در محل، زمین نشست کرده و در اثر نشست زمین، لوله آب ۱۴ اینچ شکسته شده و حفره ایجاد شده است. تونل‌های مترو در مسیر مذکور با استفاده از دستگاه‌های مکانیزه حفار، منطبق با آخرین فناوری روز دنیا و بسیار ایمن حفاری می‌شود و امکان ریزش زمین در اثر فعالیت دستگاه‌های مذکور وجود ندارد. شرکت مترو تهران ضمن احساس مسئولیت، به جهت نزدیکی محل حادثه با کارگاه مترو، به سرعت در محل حاضر شد و مشکل را برطرف ساخت. شایان ذکر است در اثر این نشست حد فاصل خیابان‌های مولوی و فروزش، مسیر اتوبوسرانی برای چند ساعت مسدود گردید تا عملیات ترمیم محل نشست به پایان برسد.”

اما روایت دوم، از معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران است که در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران، به خبرنگاران گفت. جعفر تشکری هاشمی گفت: “این موضوع به خاطر ریزش حمام قدیمی در ابتدای خیابان فروزش اتفاق افتاد که مشکل رفع شد.”
این اظهار نظرات درحالی است که پلیس راهور اعلام کرده است که این محل شامگاه یکشنبه نیز ریزش کرده بود که عوامل امدادی اقدام به بتن ریزی و ترمیم کرده بودند اما بار دیگر این مسیر دچار فرونشست و ریزش شد.

۴۷۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.