چرا در کانادا فساد می‌شود ولی باران می‌آید؟

رییس ستاد اقامه نماز کشور گفت: متاسفانه امروزه فرزندانمان ۳۰ ثانیه‌ای بی‌دین می‌شوند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قرائتی طی سخنانی در شانزدهمین همایش کوثر ولایت که در دانشگاه آزاد واحد کرج برگزار شد، تصریح کرد: اگر مومنی خلاف کند خدا زود او را گوش‌مالی می‌دهد ولی اگر در کانادا فساد می‌شود و باران هم می‌آید، خدا می‌خواهد آنها را روز قیامت به سزای عملشان برساند.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروزه فرزندان ما ۳۰ ثانیه‌ای بی‌دین می‌شوند، افزود: یک مدیر می‌گوید من فوق لیسانس دارم و خجالت می‌کشم که اذان بگویم. این فرد چگونه می‌خواهد تحول ایجاد کند؟ اگر ۳۰۰ فرد معتاد به تریاک را در یک منطقه‌ای قرار دهیم، سال بعد تعداد آنها ۶۰۰ نفر می‌شود ولی ۳۰۰ نمازخوان را در یک منطقه قرار دهیم سال بعد تعدادشان ۴۰۰ نفر هم نمی‌شود.

رییس ستاد اقامه نماز گفت: آیا این افراد معتاد، اینترنت و بودجه و سند تحول داشته‌اند که تعدادشان دو برابر شده است؟ خیر؛ این افراد خونه به خونه تریاکی پیدا می‌کنند.

قرائتی تاکید کرد: کتاب‌ها باید بررسی شود و هر چیزی که مفید است باقی بماند. باید در آموزش و پرورش مسائلی آموزش داده شود که برای فرد و جامعه مفید باشد و یا واجب و مستحب باشد.

وی اضافه کرد: هیچ مسئله تربیتی وجود ندارد که در نماز به آن اشاره نشده باشد. اگر فردی توانست موردی پیدا کند به او جایزه می‌دهم.

رییس ستاد اقامه نماز در پایان تصریح کرد: معلمان نباید نیت پول داشته باشند و درس‌هایی که می‌دهند برای دانش‌آموزان باید مفید باشد.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.