چرا سه کودک در برنامه خاله شادونه کشته شدند؟/نظر کاربران خبرآنلاین

بسیاری ملیکا زارعی، مجری برنامه را مقصر در بی نظمی و در نهایت مرگ کودکان دانسته اند و البته بسیاری هم هجوم بردن مادران و کودکان به در خروج را دلیل این حادثه عنوان کردند. همچنین به عقیده مخاطبان، برگزار کننده های برنامه هم تقصیر زیادی دارند. چه اینکه انها بیش از ظرفیت سالن بلیت فروختند و البته در خروج را هم تنگ کردند.

کاربران خبرآنلاین نظرات مختلفی درباره این حادثه دارند. تعدادی ماجرا را هم روایت کرده اند. به عنوان مثال:

“دوستان من یکی از شاهدان این اتفاق تلخ بودم متاسفانه مقصر اصلی مادرها بودند که به داخل سالن رفته بودند و برای خروج از سالن هجوم آوردند آنهم از دری که از بیرون ۳پله می خورد.و اتفاق به اینصورت افتاد که یک از خانومها که به اتفاق بچه اش از در بافشار جمعیت بیرون می آمد چادرش زیر پایش گیر کرد و به زمین افتاد و بقیه هم روی آن افتادند .داخلی سالن چون بیرون دیده نمی شد همه برای بیرون آمدن هجوم می آوردن و روی هم می افتادن من هم خدا ۲تا دخترمو دوباره بهم داد چون اونا هم بهمراه پسر دایی شون داخل سالن مونده بودن دختر بزرگم دیده بود شلوغ شد اونا رو برده بود یه گوشه تا خلوت شد بیان بیرون.
در هر صورت خدا به خانواده هاشون صبر بده انشاالله……”

کاربری هم نوشته: “بخاطر سود جویی بیشتر یک شرکت خصوصی سه طفل معصوم میرند زیر خاک. خدایا چرا ما هیچوقت نمیتونیم استاندارد عمل کنیم.”

این نکته ای این مخاطب خبرآنلاین اشاره کرده است، در اظهارات فرماندار خرمدره وجود دارد. او یکی دو روز پس از حادثه گفته بود که یکی شرکت خصوصی از عوامل خاله شادونه دعوت کرده تا به خرمدره بیاید. در همین رابطه یکی از کاربران نوشته است: “بیرون سالن شرکت (…) پوشک رایگان توزیع می کرده مردم برای گرفتن پوشک هجوم اوردن این اتفاق افتاده.”

با این حال خاله شادونه هنوز هم مقصر اصلی شناخته شده است. فقط به خاطر یک جمله: “بچه های عزیز حالا برید و مادراتون پیدا کنین.” این هم روایت یکی از کاربران خبرآنلاین از آن مراسم و پیش از حادثه است. 

یکی از کاربران اما نوشته: “خاله شادونه باید مانع خروج بچه ها میشده ؟؟؟؟؟؟ کجای دنیا همچین رسمی وجود داره که مجری برنامه بعد از پایان برنامه مواظب خروج تماشاچیان باشه ؟؟؟؟ در ضمن یادت نره که با هجوم مادرها برای پیدا کردن بچه هاشون میون جمعیت این اتفاقات افتاده پس بیشتر از همه خود ما مقصریم که فرهنگ رفت و امد به مکانهای عمومی رو نه خودمون رعایت میکنیم ونه به بچه هامون یاد میدیم!!!!!!!!”

و همچنین: “من سر صحنه حضور داشتم به نظر من مشکل اصلی هجوم مردم و ناتوانی پلیس در رفع این مشکل بود.”

کاربری هم نوشته: “منم معتقدم که متهم ردیف اول کسی دیگه است. ولی مجری هم مقصر بوده در حد و اندازه خودش. وقتی قراره برای بچه ها برنامه اجرا کنه باید بدونه و براش مهم باشه که امنیت جانی بچه ها تامین بشه. شرایطی بذاره. اینطور که دوستان گفتن توی شهرهای دیگه هم این بی نظمی بوده. پس باید یکی از شرط های اجرای برنامه رو امنیت و محیط مناسب می ذاشت. ضمن اینکه بچه ها از این آدما حرف شنوی زیادی دارن. می تونست مدیریت بهتری داشته باشه. نبایدمی گفت بچه ها برید پیش ماماناتون که اونا هم یه دفعه هجوم ببرن. اینا فقط مجری نیستن که یه سری حرف بزنن و برن. باید مدیریت کنن برنامه شون رو . بلافاصله هم که خودش رفته پشت صحنه و اصلا مهم نبوده براش چه اتفاقی می افته. اینها بچه هستن و شرایط اجرای برنامه براشون با بزرگتر ها فرق می کنه”

نظرات بسیاری هم درباره هجوم بردن مردم به در خروجی ثبت شده است و کاربران آن را دلیل مرگ سه کودک دانسته اند.

برای خواندن نظرات بیشتر، رای و پاسخ به نظرات، به خبرهای مرتبط پایین همین خبر مراجعه کنید.

۴۷۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.