چرا فینال لیگ قهرمانان اروپا با تاخیر آغاز شد / بیانیه یوفا

یوفا بیانیه‌ای را درباره اتفاقات که پیش از شروع فینال لیگ قهرمانان رخ داد منتشر کرد.

چرا فینال لیگ قهرمانان اروپا با تاخیر آغاز شد / بیانیه یوفا

به گزارش ممتاز نیوز، رئال مادرید و لیورپول شنبه شب دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه استادو فرانس برگزار کردند.

این بازی که با پیروزی یک بر صفر رئال مادرید و قهرمانی این تیم به پایان رسید، با حواشی بسیار عجیبی همراه شد.

بر اساس اعلام یوفا به دلیل مشکلات امنیتی که پیش از بازی به وجود آمده بود، این دیدار با ۳۵ دقیقه تاخیر آغاز شد. بسیاری از رسانه‌ها اعلام کردند که حضور هواداران لیورپول بدون بلیت در ورزشگاه باعث ایجاد این تاخیر شده و یوفا قصد دارد که تا حضور کامل هوادارانی که برای این بازی بلیت تهیه کرده بودند بازی را برگزار نکند.

حالا این سازمان اعلام کرده که بعضی از هواداران لیورپول قصد داشتند با بلیت جعلی وارد ورزشگاه شوند و همین باعث شد که تعدادی از هوادارانی که بلیت اصلی را خریده بودند پشت گیت‌های ورودی بمانند.

حالا یوفا با انتشار بیانیه‌ای این موضوع را شرح داده و مدعی شده که به زودی روند بررسی اتفاقات رخ داده را بررسی خواهد کرد.

در این بیانیه آمده:« پیش از شروع بازی، نرده‌های قسمت ورودی هواداران لیورپول با هجوم هزاران هوادار که بلیت‌های جعلی‌ای در دست داشتند که نمی‌شد گیت را با آنها باز کرد بسته شد.

این باعث شد که هواداران سعی کنند به هر نحوی وارد ورزشگاه شوند. در نتیجه شروع این مسابقه ۳۵ دقیقه به تاخیر افتاد تا بیشترین تعداد هواداری که بلیت واقعی در دست داشتند بتوانند وارد ورزشگاه شوند.

وقتی تعداد افراد حاضر در بیرون از ورزشگاه پس از شروع بازی افزایش یافت، پلیس مجبور شد با استفاده از گاز اشک‌آور با آنها برخورد کرده و این افراد را از ورزشگاه دور کند.

یوفا با کسانی که تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته‌اند ابراز همدردی کرده و خیلی زود با همکاری پلیس و مقامات فرانسوی و همچنین فدراسیون فوتبال فرانسه این موضوع را مورد بررسی قرار خواهد داد.»

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.