چرا نکونام خوشحال نیست؟

۲۲م آذر ،

پشت پرده ادعای عجیب شماره ۶ در گفت و گو با عادل فردوسی پور

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: جواد نکونام دوشنبه شب در ۹۰ حرف هایی زد که همه را متعجب کرد! او ادعا کرد: «از بازی در استقلال خوشحال نیست و شاید از این تیم برود.» او حتی جای دیگری هم گفت: «پاس دهه ۸۰ را به استقلال فعلی ترجیح می دهم!»

هرچند نارضایتی نکونام از شرایط تیم، استقبال کم تماشاگران از بازی های استقلال و محبوب نشدنش در بین هواداران استقلال پیش از این در محفلی خصوصی به سوژه رسانه ها تبدیل شده بود اما فردوسی پور هر چه تلاش کرد نتوانست جوابی برای این سوال به دست بیاورد.

نکونام در گفت و گو با عادل فردوسی پور حتی جدایی اش از استقلال رابه طور کامل تکذیب نکرد و برای آن احتمالی قائل شد. با همه اینها ناراحتی نکونام از شرایطش در ایران چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت.

چرا نکونام خوشحال نیست؟

جواد نکونام هرچند از زمان حضورش در استقلال ارتباط خوبی با هم تیمی هایش پیدا کرده و همپای آنها در شوخی ها و شیطنت ها شرکت می کند اما به هیچ وجه دربارهٔ ناراحتی و نارضایتی اش از شرایط حضور در ایران و بازیکنان استقلال صحبت نکرده به طوری که بازیکنان استقلال روز بعد از پخش برنامه ۹۰ در تمرین از ناراحتی نکونام اظهار بی اطلاعی می کردند.

مجید صالح مربی استقلال هم دربارهٔ این مسئله به تماشا گفت: «دقیقا نمی دانم دغدغه جواد نکونام چیست و بهتر است در این باره از خود او سوال کنید. چیزی که ما از او می بینیم، روحیه بالا و سرحالی اش در تمرینات است که همه آن را می بینند. البته من برنامه ۹۰ را ندیدم و دقیقا نمی دانم جواد دربارهٔ ناراحتی اش چه چیزهایی گفته است اما اگر این موضوع هم وجود داشته باشد، باید تا حدودی به او حق داد. جواد بعد از مدت طولانی از فضایی کاملا متفاوت به ما ملحق شده و تا جا افتادنش در فضای ایران باید به او حق داد.»

فتح الله زاده: ناراحتی نکونام طبیعی است

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در این باره به فارس می گوید: «نکونام از جمع ما جدا نمی شود و روی او حساب کرده ایم. ما تازه با جواد انس گرفته ایم اما متاسفانه جو فوتبالی طوری است که همه از آن دلخورند. مگر خود شما ورزشی نویسان از این فضای کار خسته نیستید؟ باور کنید من هم به عنوان مدیر رنج می کشم و دوست دارم همه مردم از تماشای فوتبال لذت ببرند.»

فتح الله زاده از پیشنهاد چند باشگاه عربی به نکونام خبر می دهد: «نکونام وقتی به استقلال آمد یک پیشنهاد ۵ و نیم میلیون یورویی داشت که واقعا اغواکننده بود. حتی یک تیم قطری حاضر بود پول بسیاری به اوساسونا بدهد و این بازیکن را به خدمت بگیرد اما او مردانگی کرد و به استقلال آمد. از فضایی به فوتبال ایران آمده که همه به فکر این رشته می باشند و شادابی و نشاط حرف اول را می زند. نکونام دلخوری هایی دارد چون از فضای مسرت بخش جدا شده و حالا در فضایی است که نشاط کمتری دارد. با این همه حاشیه طبیعی است که ناراحت باشد. او در جلسه با ما درد دل هایی داشت و من هم به حرف هایش گوش کردم اما در استقلال خواهد ماند. قرار است یک جلسه دیگر با او برگزار کنیم و صحبت هایش را بشنویم.»


مشکل اصلی مجیدی است؟

بعضی ها مدعی اند سبب اصلی ناراحتی نکونام، استقبال کم تماشاگران از بازی های استقلال یا نداشتن ارتباط خوب با هم تیمی هایش است، ولی شنیده می گردد او یکی از کسانی است که انتشار یافتن خبرهای دربارهٔ بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال، ناراحتش کرده است. اگر تا پیش از این زمزمه ها تنها روی سکوها شنیده می شد، حالا مدیرعامل و سرمربی استقلال آشکارا مجیدی را دعوت کرده اند که به تیم برگردد.

کسی به درستی نمیداند اختلاف مجیدی و نکونام از کجا آغاز شده و چه اندازه جدی است، اما می توان حرف هایی را که نکونام اوایل فصل دربارهٔ دادن آی پد به خبرنگاران زد، بخشی از این اختلاف فرض کرد. با این همه او دوشنبه شب در برنامه ۹۰ گفت اگر مجیدی برگردد تردیدی نیست که بازوبند کاپیتانی را دوباره به بازو خواهد بست.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.