چرا هاشمی نسب به تیم پیشکسوتان پرسپولیس دعوت شد / هر کس در تمرین نباشد ۵ شنبه بازی نمی کند

اردیبهشت ۱۴۰۳

سرمربی تیم پیشکسوتان پرسپولیس دربارهٔ بازی پنج شنبه این تیم گفت : از بین اسامی که اعلام کرده بودیم ۶۰ نفر برای تمرین حاضر شدند و فردا از بین آنها ۲۵ نفر را معرفی می کنیم .

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،سرمربی تیم پیشکسوتان پرسپولیس دربارهٔ بازی پنج شنبه این تیم مقابل پیشکسوتان میلان گفت  : از بین اسامی که اعلام کرده بودیم ۶۰ نفر برای تمرین حاضر شدند .

علی پروین ، در گفت و گو با ایران خبر ، دربارهٔ سبب دعوت هاشمی نسب به تیم پیشکسوتان پرسپولیس گفت : این بازی قرار است یک بازی آشتی کنان باشد و می خواهیم با بازی ۵ شنبه ، اختلافها را از میان برداریم ، هاشمی نسب هم بازیکن پرسپولیس بوده که حالا به هر سببی به استقلال رفته است ، اما الان در تمرین حاضر شده است ، شاید ۵ شنبه از اول بازی به زمین نیاید اما قطعا در این بازی توپ می زند.

پروین همچنین دربارهٔ پیشکسوتانی که در تیم حضور ندارند ، گفت : ما اسامی پیش کسوتان را اعلام کرده بودیم ، از بین آنها ۶۰ نفر اعلام آمادگی کردند ، حالا اگر کسی خودش نخواسته که در تمرینات حاضر شود ، خب ۵ شنبه هم در ترکیب نخواهد بود ، فردا از بین کسانی که در تمرینات حاضر شده اند ، نام ۲۵ نفر را که آماده تر می باشند به عنوان  ترکیب  تیم ، اعلام خواهیم کرد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.