چرخ گردشگری روی ریل حمایت نیست

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

ایجاد زمینه برای پرداخت تسهیلات کافی کم بهره برای احداث، تجهیز و تکمیل زیر ساخت ها و امکانات گردشگری اقدامی باید هرچه سریع تر به آن پرداخته شود.

احمدی کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: جذب گردشگرخارجی، همکاری بخش های مختلف را بیش از پیش با اهمیت جلوه می دهد.

وی ادامه داد: در این میان تبلیغات کافی و معرفی و شناساندن مزیت های گردشگری کشور از اهدفی است که بایدمورد توجه مسولان قرار بگیرد.

این کارشناس افزود: دراین بین برنامه ریزی برای جذب گردشگر از کشورهای اسلامی که بیست درصد از جمعیت جهان را تشکیل میدهند بسیار با اهمیت است.

وی اظهار داشت: ایجاد زمینه برای پرداخت تسهیلات کافی کم بهره برای احداث، تجهیز و تکمیل زیر ساخت ها و امکانات گردشگری اقدامی است که باید هرچه سریع تر به آن پرداخته شود.

احمدی تصریح کرد: پیگیری برای تخصیص و پرداخت یارانه کافی به فعالان بخش گردشگری بمنظور تبلیغات و بازاریابی در کشورهای هدف گردشگری، دستور تهیه و تدوین استراتژی گردشگری با زمان بندی و نظارت بر پیشرفت آن بر اساس تقویم زمان بندی شده برای عموم فعالان بخش گردشگری کشوردر بهبود این صنعت نقش دارد.

انتهای پیام/

وی در پایان خاطرنشان کرد: کاهش مراکز تصمیم گیری در جذب و برخورد با گردشگران خارجی تاثیر گذار است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.