چرخ گوشت دست کارگر رستوران را بلعید

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

19-259.jpg

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع اتفاق چرخ‌گوشت برای کارگر یک رستوران خبرداد.

سید جلال ملکی، در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: در ساعت ۱۷:۵۳ روز سه‌شنبه خبر گیرکردن دست یک کارگر در چرخ‌گوشت iبه آتش‌نشانی اعلام شد و پس از آن عوامل ایستگاه ۲۸ و گروه نجات پنج iبه محل اتفاق واقع در یک رستوران در محله امام‌زاده‌حسن خیابان امین‌الملک بود، اعزام شدند.

وی گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که دست چپ یک کارگر رستوران iبه سبب بی‌احتیاطی هنگام کار با چرخ‌گوشت صنعتی تا مچ در این دستگاه گیر کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان این چرخ‌گوشت را از میز جدا کرده و ضمن رعایت اصول ایمنی با همکاری عوامل اورژانس مصدوم را iبه همراه چرخ‌گوشت iبه بیمارستان سینا منتقل کردند اظهارکرد: در همین حین ستاد فرماندهی گروه نجات یک آتش‌نشانی را iبه بیمارستان اعزام کرد تا iبه محض ورود این جوان iبه بیمارستان نجاتگران آتش‌نشانی در اتاق عمل حضور داشته باشند.

ملکی اضافه کرد: امدادگران گروه نجات یک با حضور در اتاق عمل با نظارت تیم پزشکان اقدام iبه بریدن چرخ‌گوشت کردند و دست این جوان را که iبه شدت در میان چرخ دنده‌های این چرخ‌گوشت صنعتی پیچیده بود را خارج کردند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در جریان این اتفاق انگشت میانی دست چپ این کارگر دچار آسیب‌دیدگی شدید شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.