چطور باید از ماشین حساب گوگل استفاده کرد؟

گردآوری شده توسط گروه فن آوری اطلاعات ممتاز نیوز

شاید برای بسیار از کاربران، گوگل فقط یک موتورجستجو باشد، اما بسیاری از کاربران با استفاده از امکانات پنهان گوگل و ترفندهای جستجوی آن بسیار از کارهای خود را با آن انجام می‌دهند که یکی از این کارها انجام محاسبات ریاضی است!

شاید برای بسیار از کاربران، گوگل فقط یک موتورجستجو باشد، اما بسیاری از کاربران با استفاده از امکانات پنهان گوگل و ترفندهای جستجوی آن بسیار از کارهای خود را با آن انجام می‌دهند که یکی از این کارها انجام محاسبات ریاضی است! فرقی نمی‌کند شما از کامپیوتر استفاده می‌کنید یا تبلت یا حتی موبایل! در صورت دسترسی به گوگل می‌توانید اطمینان داشته باشید که یک ماشین حساب قدرتمند در اختیار شماست. آیا می‌دانید چطور باید از ماشین حساب گوگل استفاده کنید؟

۱- ابتدا به پایگاه اینترنتی گوگل وارد شوید. ( www.Google.com )

۲- عبارت ریاضی موردنظر خود را در کادر جستجو وارد کرده و کلید اینتر را فشار دهید.

۳- در این مرحله ملاحظه می کنید که در بالای فهرست نتایج، نتیجه عبارت ریاضی وارد شده برای شما به نمایش در می آید.

آموزش استفاده از ماشین حساب گوگل

تنها نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید تایپ صحیح فرمول های ریاضی است. به عنوان مثال برای جمع دو عدد ۲ و ۳ می توانید براحتی عبارت ۳+۲ را تایپ کنید یا اگر بخواهید ۲۳ درصد از ۳۰۰۰ را حساب کنید باید عبارت ۲۳% of 3000 را تایپ کنید، اما در صورتی که بخواهید عدد ۹ را به توان دو برسانید باید از عبارت ۲^۹ یا ۲**۹ کمک بگیرید.

توجه: شما می توانید با تایپ عبارت های Calc یا Calculator نیز ماشین حساب گوگل را فعال کرده و با استفاده از آن به محاسبه اعداد مورد نظر بپردازید.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.