چمران جزء نامزدهای نهایی جبهه پایداری قرار نگرفت؛ رایزنی با سعید جلیلی

ایران > انتخابات
سخنگوی جبهه پایداری گفت: تدوین اساسنامه، شورای مرکزی تازه،‌ برنامه ریاست‌ جمهوری انجام شده و شاخه دانشجویی و شورای استانی جبهه نیز شکل گرفته است.

کامران باقری لنکرانی در حاشیه همایش جبهه پایداری و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنچه نگران کننده است این است که وظایفی که مسئولان کشور در قوای سه گانه دارند به فراموشی سپرده شود، اما امیدواریم باتوجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و باتوجه به حضور مخلصانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن آنها دین خود را به مردم ادا کنند. مهمترین اظهارات لنکرانی به نقل از فارس در زیر آمده است:

  • جبهه پایداری در انتخابات به بحث آرمان‌گرایی توجه دارد البته شاخصه‌های سلبی هم وجود دارد. یکی از مهمترین شاخصه‌های سلبی جبهه پایداری این است که کسانی را که انتخاب می‌کند در شرایطی باشند که مورد سوء استفاده جریان فتنه و انحرافی قرار نگیرند و طبیعتاً بعضی از کاندیداهایی که درحال حاضر مطرح‌اند این نگرانی دربارهٔ آنها وجود دارد که مورد سوء استفاده ابزاری جریان‌هایی که با انقلاب زاویه دارند قرار بگیرند.
  • {آیا جبهه پایداری با سعید جلیلی رایزنی انجام داده یا خیر} با جلیلی در این باره صحبت کرده‌ایم و در حال مذاکره با وی هستیم.
  • نامزدی چمران در جبهه پایداری بررسی شد اما وی جزء گزینه‌های نهایی قرار نگرفت.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.