چند انتصاب در مرکز ملی و دبیرخانه شورایعالی فضای مجازی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان سرپرست مرکز ملی و دبیرخانه شورایعالی فضای مجازی، مهندس محمدحسن انتظاری را به سمت مشاور عالی خود در این مرکز منصوب کرد.

خبراقتصادی:در حکمی از سوی محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدحسن انتظاری به سمت مشاورعالی سرپرست مرکز ملی و دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی منصوب شد.

در بخشی از متن حکم محمود واعظی آمده است:

” جناب آقای مهندس محمدحسن انتظاری

نظر به تخصص و تجارب برجسته جناب عالی و با عنایت به حکم شماره ۱۲۰۶۵۹ مورخ ۳۰/۶/۹۲ رئیس جمهور، بدینوسیله جنابعالی را به عنوان مشاور عالی سرپرست مرکز ملی و دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی منصوب می نمایم.

ضمنا با توجه به تبصره ماده ۸ اساسنامه مرکز ملی فضای مجازی و تبصره یک ماده ۵۳ قانون محاسبات عمومی، اختیارات مذکور در ماده ۸ اساسنامه و قانون یادشده به جناب عالی تفویض می گردد.”

در همین حال محمد حسن انتظاری نیز مدیر روابط عمومی، مدیر امورمالی پژوهشگاه و سرپرست امور مالی و سرپرست دفتر ریاست مرکز ملی فضای مجازی را در احکامی جداگانه منصوب کرد.

براین اساس مشاور عالی سرپرست مرکز ملی و دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی، مجید کاظمی نژاد را به سمت مدیر روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی منصوب کرد.

همچنین وی محمود قنبری را به سمت مدیریت امورمالی پژوهشگاه و سرپرست امور مالی مرکز ملی فضای مجازی منصوب کرد.

دراین راستا طی حکمی از سوی مهندس محمدحسن انتظاری، نیکنام اسماعیل زاده نیز به سمت سرپرست دفتر ریاست مرکز ملی فضای مجازی منصوب شد.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.