چهاردهمین نمایشگاه تلکام به طور رسمی آغاز به کار کرد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تلکام صنایع مخابرات و اطلاع رسانی -تلکام ۲۰۲۴- صبح روز جاری (پنج شنبه ) با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به طور رسمی آغاز به کار کرد.
 
 
 
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی از ۴ تا ۷ مهرماه جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود. 
هدف از برگزاری این نمایشگاه عرضه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های متخصصین کشور شامل شرکت‌ها و تولید کنندگان داخلی، فراهم آوردن بستر مناسب جهت انتقال بیشتر فناوری‌های روز به کشورمان و ایجاد فرصت جهت ارتباط بین خریداران و فروشندگان کالا و خدمات است . 
این نمایشگاه در فضایی به وسعت تقریبی ۲۷۵۰۰ مترمربع و با حضور ۲۰۱ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۶۰ شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آنان از ۱۲ کشورجهان طی چهار روز بر پا خواهد بود. 
نمایندگان بخش های مخابراتی کشورهای امارات متحده عربی، انگلیس ، آلمان، تایوان، چین، ژاپن، فرانسه ، کانادا، کره جنوبی ، لهستان، هلند و هند در این نمایشگاه حضور دارند . 
ایران تله کام ۲۰۲۴ در سالن‌های ۶، ۷ ،۸-۹، ۱۰-۱۱، ۱۲-۱۳، ۲۷، ۲۵A و فضای باز مربوطه برگزار می شود و از ویژگی‌های این نمایشگاه می‌توان به حضور فعال و گسترده بسیاری از بزرگ‌ترین و فعال‌ترین شرکت‌های دولتی وخصوصی مخابراتی کشورمان و واحدهای تحقیقاتی و پژوهشی مربوطه اشاره نمود. 
ساعات بازدید از این نمایشگاه ۹ صبح لغایت ۴ بعد از ظهر اعلام شده است . 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.