چهارمین قهرمانی سپاهان

جام جم آنلاین: تیم فوتبال سپاهان مزد کار منسجم و سازمانی خود را با قهرمانی در لیگ برتر یازدهم فوتبال گرفت تا سومین قهرمانی پیاپی و چهارمین قهرمانی خود را در این رقابت‌ها جشن بگیرد.

سه بازی همزمان و سرنوشت‌ساز ایستگاه پایانی لیگ در شرایطی در ۳ شهر اصفهان، تبریز و تهران برگزار شد که اصفهانی‌ها با یک نتیجه مساوی نیز، فارغ از آنچه بر اسکوربورد ورزشگاه‌های یادگار امام (ره )تبریز و آزادی نقش می‌بست، قهرمان می‌شدند. هر چند که به نسبت تراکتورسازی و استقلال، کار شاگردان کرانچار در مصاف با تیم سقوط کرده مس سرچشمه راحت‌تر نشان می‌داد، اما در این بازی شاگردان اصغر شرفی بسیار دونده و باانگیزه نشان دادند تا در شرایطی که تراکتور و استقلال با ۲ گل از سد ملوان و نفت گذشته بودند، آنها با چنگ و دندان دروازه خود را روی مهاجمان زردپوش بسته نگه دارند. نتیجه‌ای که تا پایان بازی نیز دست نخورده باقی ماند تا اصفهانی‌ها با یک امتیاز تعیین‌کننده این بازی نیز قهرمانی‌شان محرز شده و جشن قهرمانی بگیرند.

با نتایج امروز تراکتورسازی نیز به مقام نایب قهرمانی رسید تا تبریزی‌ها نشان دهند که برای سال آینده با توپ پر به میدان خواهند آمد. آن هم در شرایطی که تیم پرطرفدار ایل‌گلی با این نایب قهرمانی مجوز آسیایی گرفت تا برای فصل بعد، انگیزه‌هایی دوچندان داشته باشند.

استقلال تهران نیز با وجود برتری سه بر صفر مقابل تیم نفت، به رتبه‌ای بهتر از سومی دست نیافت تا با این پیروزی به نفع صبای قم عمل کرده باشد.

امروز در رقابت برای آقای گلی کریم انصاری‌فرد باز هم گلزنی کرد تا با ۲۱ گل صاحب این عنوان شود.

   نتایج هفته پایانی:

داماش ۲- شهرداری تبریز یک

راه‌آهن ۴- شاهین یک

 مس کرمان ۲- ذوب آهن صفر

 سایپا ۲- نفت آبادان ۲

 فولاد یک- پرسپولیس ۲

 سپاهان صفر- مس سرچشمه صفر

تراکتورسازی۲- ملوان صفر

استقلال ۳- نفت تهران صفر

فجر سپاسی صفر- صبا صفر


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.