چهار خصلت شاخص امام(ره) اززبان شهید مطهری/امروز با بصیرت‌های باغبان اصلی نظام مقابل آفات ایستاده‌ایم

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

حجت‌الاسلام ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: “مقام معظم رهبری” باغبان واقعی نظام مقدس اسلامی و وارث حضرت امام (ره) است که امروز به وسیله بصیرت و تدبیرهای لازم ایشان مقابل آفات ایستاده‌ایم.

“حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، به ویژگی‌های برجسته مکتب امام خمینی(ره) اشاره کرد و اظهار داشت: امام رضوان الله اندیشه سیاسی اسلامی و انقلابی با تکیه بر اصول و ارزش‌های اسلامی داشت.  
 
وی قیام امام خمینی(ره) را براساس وظیفه شرعی ایشان ارزیابی کرد و افزود: علما، فرهیختگان و نخبگان جامعه در بدو امر و سپس توده‌های مردم به تبعیت از اندیشه و رهنمودهای بزرگوارانه ایشان از تلاش‌های امام راحل حمایت کردند چرا که می‌دانستند این قیام مبتنی بر فطرت‌های پاک انسانی و مخلص ایشان بود.
 
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان این که امام خمینی(ره) در رسیدن به اهداف خود جز رضای خدا به دنبال هیچ چیز نبود، بیان داشت: ایشان مصداق فرمایش امام علی(ع) قرار گرفت که فرمودند:”وقتی خداوند صداقت ما را دریافت کرد بر دشمنان ما ذلت و خواری و به دوستانمان نصرت و یاری می‌دهد” بنابراین حقیقت امر در انقلاب حضرت امام اخلاص و صداقت ایشان بود.
 
حجت‌الاسلام ابراهیمی به ذکر خاطره‌ای از “شهید مطهری” در باب خصلت‌های امام(ره) پرداخت و گفت: زمان برگشت “شهید مطهری” از پاریس در منزل مرحوم آیت‌الله فلسفی جلسه‌ای بود که بنده هم در آن حضور داشتم؛ آیت‌الله فلسفی از شهید مطهری سوال کردند که در آقا چه دیدی؟که وی گفت چهار چیز این که هر چه را که می‌‌گوید معتقد است، به مردم اعتماد داشته، با باور محکمش به هدف خود می‌رسد، به خالق سخت ایمان دارد و از قدرت و شکوه باری‌تعالی استفاده می‌کند.
 
عضو جامعه روحانیت مبارز به اراده محکم بنیانگذار کبیر انقلاب اشاره‌ای کرد و افزود: امام(ره) بر روی مواضع خود محکم می‌ایستاد و این ایستادگی مردم را بیشتر مطمئن می‌کرد؛ امام(ره) آن چرا که تشخیص داده اسلامی است و لاغیر، بنابراین انقلاب اسلامی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی بر اساس حرکت عاشورایی امام حسین (ع) صورت گرفت.
 
حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان این که ما در مسیر آرمان‌های امام راحل قرار داریم و هنوز به آن نرسیده‌ایم، خاطر نشان کرد: امام(ره)تحقق کلیه دستورات اسلامی را خواستار بود، اما تاکنون به جز بخشی نتوانسته‌ایم تمام دستورات اسلام را پیاده کنیم، بنابراین این باغ(نظام مقدس جمهوری اسلامی) سبز و خرم با نهال‌های تازه غرس شده، گاهی نیز آفت زده می‌شود که آن هم باغبان خبیر و بصیر می‌خواهد.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: “مقام معظم رهبری” باغبان واقعی نظام مقدس اسلامی و وارث حضرت امام (ره) است که امروز به وسیله بصیرت و تدبیرهای لازم ایشان مقابل آفات ایستاده‌ایم.
 
حجت‌الاسلام ابراهیمی یادآورشد: تبعیت از رهبری سالم، آگاه و ارزشی جامعه همه را به سمت و سوی خود جذب می‌کند و این رخ داده است؛ ما امیدواریم هیچ گاه آفت‌ها نتواند باغ زیبای انقلاب را از زیبایی بیندازد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.