چهره محلات ۱۹ گانه منطقه ۷ نونوار می گردد

۱۶م اسفند ،

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۷ از اقدامات ویژه این منطقه در طرح استقبال از نوروز خبر داد و گفت: در آستانه عید نوروز سیمای منطقه ۷ تغییر خواهد کرد و چهره محلات ۱۹ گانه مرکز شهر تهران نونوار می شوند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۷ ، مهران احمدی با بیان این مطلب به اقدامات درحال انجام این منطقه در قالب طرح استقبال از نوروز اشاره کرد و گفت: شست و شو،  ترمیم ، رنگ آمیزی و نظافت المان ها و مبلمان شهری ، تعمیر، رفع عیب و رنگ آمیزی، رفع خاموشی و شست و شوی پایه چراغ های بوستان ها ، ترمیم و شست و شوی وسایل بازی کودکان (فایبرگلاس) و ترمیم و رنگ آمیزی و نظافت سطل های زباله از جمله اقدامات ما در آستانه عید نوروز است. 
وی انجام ۴۲۰ مترمربع گلکاری در میادین ، بوستان ها و فضای سبز محلات ۱۹ گانه منطقه ۷ را از دیگر اقدامات مدیریت شهری برشمرد و تصریح کرد: تعمیر و رنگ آمیزی وسایل بدنسازی بوستان ها و ترمیم و لکه گیری قطعات چمن کاری از جمله اقدامات انجام شده است. 
 معاون شهردار منطقه ۷ از شست و شوی جداره شهری (درب و کرکره ، دیوار ، سایبان ، تابلوهای صنفی ، تجاری و شناسایی و…) ، نصب پرچم های الوان و جمهوری اسلامی ، تعمیر و تنظیم ساعت ها و رنگ آمیزی پایه های مربوطه  و پاکسازی برچسب و تراکت های تبلیغاتی هم به عنوان اقدامات اداره زیباسازی این منطقه یاد کرد.
احمدی با اشاره به پاکسازی منطقه ۷ از برچسب و تراکت های تبلیغاتی توسط  اداره خدمات شهری ، افزود: از دیگر اقدامات شهرداری منطقه ۷ در آستانه نوروز باستانی می توان به شست و شو و گند زدایی مخازن مکانیزه ، پل های عابر پیاده ، پل های سواره رو و پناه گاه ایستگاه اتوبوس، پایه چراغ های راهنمایی و تابلوهای ترافیکی و پاکسازی زمین های بایر حاشیه معابر اشاره کرد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.