چه اشخاصی هنگام خواب اس ام اس می زنند

اردیبهشت ۱۴۰۳

دانشمندان به تازگی نوعی عادت عجیب در اثر استفاده از فناوری را میان اشخاص کشف کرده اند، که استفاده از تلفن همراه در زمانی است که اشخاص خواب می باشند.

به گزارش خبرنگار علمی ممتاز نیوز، بر اساس این تحقیق دانشمندان دریافته اند که بسیاری از اشخاص به دلیل مشغولیت های روزمره زمان معمولاً برای انجام تمامی کارهایشان کم می آورند و به همین دلیل معمولاً تا ساعت های طولانی از شب مشغول بررسی با sms ها و صحبت و فرستادن sms از طریق تلفن های همراه خود می باشند.

گفتنی است:دانشمندان با مطالعه بر روی گروه های داوطلب و بررسی روند جواب دادن آن ها به تلفن همراه و یا sms ها دریافته اند اکثر این اشخاص هنگامی که حالت خواب و بیداری sms زده اند، فردای آن روز به هیچ وجه sms و یا موضوع آن را به خاطر نداشتند و این موضوع می تواند سبب بروز سوء تفاهمات و یا مشکلات مختلفی برای اشخاص شود.

بررسی ها نشان می دهند، اشخاص بهتر است یک ساعت قبل از خواب تلفن همراه خود را خاموش کنند و ذهن و بدن خود را آماده یک خواب راحت کنند تا فردای آن روزعملکرد ذهنی و بدنی مناسبی داشته باشند.

پزشکان به اشخاص توصیه می کنند: تا حتی در صورت بی خوابی به جای کار با گوشی تلفن همراه و یا جستجو در اینترنت که بی خوابی آن ها را تشدید خواهد کرد، کتاب مطالعه کنند و یا نوشیدنی های آرام بخش بخورند.

Sms زدن در هنگام خواب و بیداری علاوه بر امکان وجود داشتن غلط های املائی می تواند بی محتوا باشد و سبب دردسر فرد شود./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.