چه چیزهایی روی صفحه موبایل شماست؟

شما قادرید بر اساس نوع درب ورودی منزل افراد در مورد شخصیت آنها نکات زیادی را دریابید و درست مانند یک در، صفحه نمایش های گوشی دروازه ای است برای درک این موضوع که هر شخص چگونه با دنیای دیجیتال ارتباط برقرار کرده است.
از نظر علم زیبایی شناسی به طور عملی می توان اثبات کرد که طیف وسیعی از دلایل وجود دارد که نشان می دهد رابطه ای بین صفحه نمایش گوشی ما و نوع شخصیت و راهی که در پیش گرفته ایم وجود دارد.
برخی از صفحه نمایش ها با یک پس زمینه زیبا با استفاده از رنگ های سرد و جامد پوشانده شده و تنها تعداد کمی از نرم افزارهای پرکاربرد بر روی آن وجود دارد.
این در حالی است که برخی دیگر از صفحه نمایش ها مملو از نرم افزارهای مختلف است و دارای پس زمینه ای شلوغ با رنگ های گرم و تند است.
هیچ راه درستی در این زمینه وجود ندارد و هر کس راه خود را در پیش می گیرد. ما تنها از شما می خواهیم که به آنچه بر روی صفحه نمایش گوشی خود قرار داده اید نگاهی مجدد بیندازید.
به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Mashable،برای نمونه سایت خبری Mashable تصاویری از صفحه نمایش گوشی های کارمندان خود را منتشر کرده است تا افراد با توجه به ویژگیهای شخصیتی این خبرنگاران و نوع چینش صفحه نمایش آنها به مقایسه بپردازند.


iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.