چین و کرواسی برتقویت همکاریهای نظامی تاکید کردند

مسئولان بلندپایه نظامی چین و کرواسی در دیدار امروز خود از تصمیم دو کشور برای تقویت و گسترش روابط و مناسبات نظامی خبر دادند.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شین هوا ؛ در دیدار امروز چوی سای هو معاون کمیته مرکزی نظامی چین و انتی کوترومانوویچ وزیر دفاع کرواسی که در شهر پکن صورت گرفت دو طرف متعهد شدند که روابط و همکاری های نظامی بین دو کشور گسترش یابد.

در همین حال چوی سای هو در این دیدار تاکید کرد که کشورش از مواضع و دیدگاه های کرواسی در قبال سیاست چین واحد قدردانی می کند و آماده است تا مبادلات و همکاریهای خود را با کرواسی در تمامی زمینه ها تقویت کند و حوزه همکاری های بین دو کشور را در زمینه های مختلف گسترده تر کند.

این مقام بلندپایه چینی در ادامه سخنانش تصریح کرد که چین اهمیت بسیار زیادی به همکاری ها و روابط نظامی خود با کرواسی قائل است و امیدوار است مرحله جدیدی از گسترش این روابط آغاز شود.

انتی کوترومانوویچ وزیر دفاع کرواسی نیز در این دیدار تاکید کرد که کرواسی همکاریهای نظامی خود را با چین در تمامی زمینه ها از جمله آموزش پرسنل و مبارزه با راهزنی دریایی تقویت خواهد کرد. این وزیر کروات خاطر نشان کرد که کشورش علاقمند است همسو با چین ، روابط و همکاریهای دوجانبه بین دو کشور را گسترش بدهد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.