چیچاریتو:می‌خواهم بیشتر در ترکیب یونایتد باشم

۲۹فروردین۱۳،

این بازیکن مکزیکی در رقابت های این فصل لیگ برتر تنها در ۷ بازی از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفته و این درحالی است که در دو فصل پیشین در ۱۸ و ۱۵ بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته بود. اما با این وجود با زدن ۱۶ گل در تمامی تورنمنت های این فصل، درکنار وین رونی  در جایگاه دومین گلزن برتر باشگاه قرار دارد.

به گزارش گل در ماه ژانویه، سران اتلتیکو مادرید آماده اند تا در صورت جدایی رادامل فالکائو و آدریان لوپس برای جذب چیچاریتو دست به کار شوند .

البته ستاره سابق باشگاه گوادالاخارا اعلام کرده که دوست دارد در منچستر بماند و البته از نارضایتی اش از نیمکت نشینی های پی در پی هم صحبت کرده.

چیچاریتو در گفتگو با سان گفت:«این نا امید کننده است. تمام بازیکنان دنیا دوست دارند تا در تک تک بازیهای تیمشان در ترکیب اصلی قرار بگیرند. هر بازیکنی این را می خواهد. »

چیچاریتو ادامه داد:«من خوشحالم که در یونایتد هستم ولی دوست دارم که در بازیهای بیشتری به میدان بروم. البته وقتی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان می روم هم نهایت تلاشم را به کار می گیرم. من باید به باشگاه منچستریونایتد احترام بگذارم ولی قطعا دوست دارم بیشتر در ترکیب اصلی تیم به میدان بروم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.