چگونه بدون هزینه لاغر شوید؟

 بنابراین اگر حس می کنید سرتان آن قدر شلوغ است که نمی توانید سی دقیقه ورزش روزانه را در برنامه ی زندگی خود بگنجانید، بهتر است بر میزان فعالیت هایی که روزانه ناچارید به آن ها بپرازید، بیافزایید. و فراموش نکنید که هر قدر فعال تر باشید، لاغرتر و سالم تر خواهید بود. 

برای کاهش وزن: 

– به جای اینکه به دنبال محل پارک اتومبیل در نزدیک ترین محل ممکن به مقصدتان باشید، کمی دورتر پارک کنید. با این کار هم راحت تر جای پارک پیدا می کنید و هم چند دقیقه ای پیاده روی خواهید کرد. 

– برای رسیدن به مقصدهای نزدیک از اتومبیل استفاده نکنید. با این کار هم به محیط زیست خود خدمت کرده اید و هم به تناسب اندام تان! 

– پس از پایان ساعت کلاس های تابستانی، فرزندان خود را به پارک ببرید و همراه با آنان بازی کنید. باور نمی کنید این کار تا چه اندازه فرزندان تان را شاد خواهد کرد و علاوه بر این شما به هدف خود، یعنی لاغری دست پیدا می کنید. 

– برای انجام کارهای منزل مشتاق باشید. می توانید این فعالیت های خسته کنننده و کسالت آور اجباری را به اوقاتی شاد بدل کنید. یک موسیقی شاد و تند بگذارید و در حالی که می رقصید تمام خانه را جارو و گردگیری نمایید. خواهید دید گرچه خسته شده اید اما شادابی بیشتری یافته اید و البته میزان زیادی هم کالری سوزانده اید. 

– اگر حیاط دارید، باغبانی کنید، برگ های خشک را جمع کنید و گل ها را هرس نمایید. 

– به جای آسانسور از پله ها استفاده کنید. 

– برای تغییر کانال تلویزیون، به جای استفاده از ریموت، از جا بلند شوید و از طریق تلویزیون کانال را تغییر دهید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.