چگونه در آی او اس ۶ نوتیفیکیشن های مربوط به ایمیل را مدیریت کنیم؟

در آی او اس ۶ می توان تسلط خوبی روی حساب های ایمیل های مختلف داشت. شما هم می توانید برای هر حساب یک امضاء دیجیتالی جداگانه اختصاص دهید و هم نوتیفیکیشن ها را بر اساس هر حساب کاربری تنظیم کنید.

برای انجام این کار به تنظیمات (Setting) رفته، نوتیفیکیشنز (Notifications) را باز کرده و وارد میل (Mail) شوید. در اینجا حساب های کاربری ایمیل های خود را به صورت زیر هم مشاهده می کنید. در زیر این حساب ها ویژگی جدیدی را خواهید دید که وی آی پی (VIP) نام دارد.

روی یکی از حساب ها بزنید. در اینجا می توانید انتخاب کنید که آیا این ایمیل در نوتیفیکیشن سنتر قرار داشته باشد و هنگام دریافت ایمیل به شما از وجود پیغام جدید اطلاع دهد یا نه. همچنین در این قسمت می توانید نحوه اطلاع رسانی (از طریق بنر و یا هشدار) را انتخاب کنید. اگر پایین تر بیایید، می توانید نحوه اطلاع رسانی از آمدن پیغام جدید را مشخص کنید.به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، این اطلاع رسانی می تواند هم از طریق آمدن نشان روی صفحه باشد و هم با صدای زنگ خود را نشان دهد. در پایین صفحه هم می توانید این را انتخاب کنید که آیا در نوتیفیکیشن شما پیش نمایشی از پیغام نشان داده شود یا نه.

مدیریت ایمیل در ios6

قابلیت انجام تنظیمات شخصی با این سطح خوب می تواند بسیار مفید باشد، چرا که ممکن است شما در یک یا چند حساب کاربریتان بصورت روزانه ایمیل های بلا استفاده و هرزنامه های زیادی دریافت کنید. یا شاید بخواهید فقط نوتیفیکیشن های مربوط به یک ایمیل مشخص را دریافت کنید. با آی او اس ۶ براحتی این کار را می توان انجام داد.

با اضافه شدن این نوع تنظیمات، سیستم عامل آی او اس کاربردی تر از قبل شده است و بدون شک علاقه مندان بیشتری را به خود جلب خواهد کرد.

خبر های مرتبط:

  1. چگونه فیسبوک را از outlook مدیریت کنیم؟؟
  2. چگونه محدودیت‌های ترافیک در اندروید را مدیریت کنیم؟
  3. ردیابی و مدیریت ایمیل های ارسالی با افزونه فایرفاکس EmailOracle

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.