چگونه عمرلوازم منزل راافزایش دهیم

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

در هر خانه ای لوازم مختلف برقی وجود دارند که معمولا به دلیل عدم توجه به آنها عمر چندانی نداشته و حتی به دلیل برخی سهل انگاری ها زودتر از موعد در نظر گرفته شده از کار می افتند اما با رعایت برخی نکات آنها را برای مدتی بیشتر در اختیار خواهید داشت.
هود آشپزخانه یکی از این موارد است. معمولا فراموش می شود که فیلتر هود آشپزخانه را تعویض کنیم یا معمولا مدت طولانی سپری شده تا چنین کاری انجام شود. به یاد داشته باشید که ذرات ریز روغن و بخار، فیلتر هود را در مدت اندکی کیپ کرده و در صورت ادامه استفاده از سیستم با همین وضع فشار زیادی را به آن وارد خواهید کرد.
هواکش های دستشویی و به خصوص آشپزخانه نیز از این دست هستند. چه اشکالی دارد که به جای مشاهده انبوهی از ذرات و گرد و غبار در هود به هنگام تمیز کردن آن در روزهای پایانی سال، کمی وقت گذاشته و در طول سال چند بار آن را تمیز کنید؟!
هود دستشویی نیز از این نکته مستثنی نیست چون به واسطه تمیز بودن، بهتر کار می کند. جاروبرقی ها از دیگر لوازم منزل هستند که در صورت عدم دقت، زود از کار می افتند.
به خاطر داشته باشید که نباید چراغ چشمک زن جاروبرقی به واسطه پر شدن کیسه آن شروع به کار کند بلکه پس از چند بار استفاده طولانی مدت کیسه آن را تعویض کرده یا آن را خالی کنید. با این کار، جاروبرقی شما همواره خوب و با قدرت کار خواهد کرد.
آفتاب

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر سه شنبه ۲۷ تیر   مشاهده : ۸   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – هنر در خانه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.