چگونه پرخوری را از بین ببریم؟

۱۵اردیبهشت،
ممتاز نیوز : مهمترین مشکل هر فردی که اضافه وزن دارد پرخوری است. این پرخوری دلایل مختلفی دارد که هر کدام به نوعی سبب می گردد شما میزان بیشتری غذا خورده و روز به روز جاق تر شوید.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از البرز ؛ برای اینکه بتوانید از این مشکل پیشگیری کنید بهترین کار استفاده از چند راه کار خوب است که در ادامه آمده است:

** صبحانه مهمترین عنصر برای جلوگیری از پرخوری است پس به هیچ عنوان آن را نپیچانید. تحقیقات بر روی ۹۰۰ فرد جوان و میانسال نشان می دهد خوردن صبحانه تا ۷۰ درصد از پرخوری جلوگیری می کند البته باید دقت داشته باشید که صبحانه باید میزان خوبی ویتامین و مواد معدنی داشته باشد. استفاده از میوه ها نیز گزینه بسیار مناسبی برای صبحانه کامل است.

** برای آنکه از پرخوری جلوگیری شود باید معده را همیشه مشغول نگه دارید به همین سبب می توانید هر ۴ یا ۵ ساعت یک وعده کوچک میل کنید. در این میان وعده ها استفاده از موادی که انرژی شما را افزایش می دهند بسیار مناسب است. استفاده از میوه و سبزیجات همچنین خوردن نوشیدنی هایی مانند آب میوه های طبیعی از جمله بهترین گزینه های می توانند باشند.

** اگر در حال ترک برای عادت پرخوری میباشید بهترین گزینه استفاده از غذاهایی است که در حجم بالا میزان کالری بسیار کمی را وارد بدن می کند. بهترین این مواد سبزی های مختلف می باشند که شما می توانید سالادهای مختلف درست کرده تا هم معده خودتان را پرکنید و هم اینکه میزان انرژی خوبی را با کالری کم وارد کرده اید.

** برای مقابله با دشمن سلامتی از پروتئین استفاده کنید تا کمتر گشنه شوید. برای آنهایی که قصد دارد صبحانه خود را کامل بخورند پیشنهاد می کنیم پروتئین را وارد سبد صبحانه کنند یک ظرف عدسی یا خوراک لوبیا می تواند انرژی یک روز را وارد بدن شما کند.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.