چگونه کلاه گیس را رنگ کنیم

چگونه کلاه گیس را رنگ کنیم

موهای اکستنشن و کلاه گیس را می توان رنگ کرد. به هر حال روش های مختلفی برای این کار وجود دارد که به نوع و کیفیت مویی که می خواهید رنگ کنید بستگی دارد. برای رنگ کردن موهای کاملاً مصنوعی و مخلوطی از موی مصنوعی/ موی طبیعی انسان باید چند مرحله را دنبال کنید. اما رنگ کردن موی طبیعی، فرآیند بسیار متفاوتی دارد.

چگونه

رنگ کردن موی صددرصد طبیعی انسان و اکستنشن

۱

قبل از انجام هر کاری دستور العمل کارخانه سازنده را دنبال کنید. موی انسان و اکستنشن تقریباً مشکلی برای رنگ شدن ندارند، اما بهتر است با سازنده آن مشورت کنید تا شاید برای آن نوع مو، دستور العمل خاصی برای رنگ کردن وجود داشته باشد.

۲

رنگ مویی که انتخاب کرده اید را به گونه ای که کارخانه سازنده آن توضیح داده با اکسیدان مخلوط کنید. بطری یا ظرف را تکان دهید تا به اندازه کافی با هم ترکیب شوند، سپس مخلوط را در یک کاسه بریزید.

۳

موهای اکستنشن یا بخش های جداگانه ای از موی کلاه گیس را روی نوارهایی از فویل آلومینیومی قرار دهید.

۴

قلم مو را در محلول رنگ غوطه ور کرده و آن را به طور کامل مرطوب کنید. موهای اکستنشن یا بخش های مختلف موی کلاه گیس را رنگ کنید و مطمئن شوید که به طور کامل مرطوب شده اند و رنگ به طور کامل در آنها نفوذ کرده است.

۵

فویل آلومینیومی را به طور کامل اطراف هر تکه موی اکستنشن یا هر قسمت از موهای کلاه گیس بپیچید.

۶

بگذارید به مدتی که کارخانه سازنده تعیین کرده، رنگ روی موها بماند.

۷

موهای رنگ شده را تا زمانی که در آب خارج شده از مو، اثری از رنگ نباشد، شستشو دهید. سپس آنها را روی حوله ای قرار دهید تا خشک شوند.

رنگ کردن موی مصنوعی و مخلوط موی مصنوعی/موی انسان و اکستنشن

۸

۲ فنجان آب را گرم کنید و آن را داخل یک کاسه بزرگ بریزید. رنگ موی انتخابی تان را داخل کاسه بریزید و خوب هم بزنید تا در آب حل شود.

۹

سطل تمیزی را با نیم گالن آب داغ پر کنید و محلول رنگ را از کاسه بزرگ، داخل سطل بریزید. خوب هم بزنید.

۱۰

موهای اکستنشن یا کلاه گیس را داخل آب پخش کنید تا به خوبی مرطوب شوند.

۱۱

بعد از حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه موها را بیرون بیاورید و زیر آب گرم بگیرید. هنگامی که در آب خارج شده از موها اثری از رنگ ندیدید، آب را سرد کنید و کمی دیگر شستشو را ادامه دهید.

۱۲

اجازه دهید که موها به طور کامل روی حوله خشک شوند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.