چگونگی انتقال کارمندان و دریافت حقوق

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رییس جمهوری با تشریح دلایل واگذاری کارهای اجرایی انتقال کارمندان از پاییتخت، گفت: کارمندان برای انتقال باید کار را از دستگاه مبدا و مرجع پیگیری کنند.
به گزارش ممتازنیوز ،عبدالعلی تاجی در گفت و گو با ایسنا با بیان این‌که انتقال از تهران و سیاست‌گذاری برای کاهش جمعیت تهران از وظایف معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی است، اظهار کرد:آن چیزی که بنا به مصوبه هیات دولت به وزارت کشور واگذار شده است مربوط به مسائل اجرایی است.

وی در ادامه با بیان این‌که تعدادی از افرادی که منتقل شده اند مشکل داشتند و از ابتدا بنا بود معاونان منابع انسانی استانداری ‌ها به مشکل این افراد رسیدگی کنند، گفت: در واقع مشکلات مربوط به حقوق و زمین باید از طریق معاونان استانداری‌ها پیگیری می‌شد و با توجه به این که استانداری‌ها از زیرمجموعه ها وزارت کشور هستند نامه‌نگاری‌ها تا حدودی کار را طولانی می‌کرد بنابراین امور اجرایی و پیگیری به وزارت کشور منتقل شد.

تاجی با تاکید این‌که کارمندان برای انتقال باید کار را از دستگاه مبدا و مرجع پیگیری کنند، تصریح‌کرد:معاونان منابع انسانی استانداری ها نیز کار را پیگیری می کنند.


Older news items:

  • انتصاب جدید در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران
  • سرپرست حراست دانشگاه علامه طباطبایی منصوب شد
  • برکناری رئیس جنجالی دانشگاه خوزستان
  • مسئولیت جدید جاسبی با حکم و امضای رئیس جمهور
  • تغییر رییس دانشگاه تبریز


MIGNA

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.