چگونگی ثبت‌نام در ای‌میل شرکت پست اعلام شد

بیش از یکسال است که شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، نسبت به راه‌اندازی ای‌میل این شرکت مبادرت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایسنا، مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در آخرین آمار اعلامی از ای‌میل‌های این شرکت گفته بود در حال حاضر یک میلیون ای‌میل آماده ثبت نام است.

کرباسیان در آخرین آمارش به واگذاری ۱۵۰ هزار ای‌میل اشاره کرده بود که براساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قرار است از ای‌میل داخلی استفاده شود.

مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در سال گذشته ظرفیت این پذیرش یک میلیون ای‌میل بود بیان کرده است که ۱۶هزار ای‌میل میان کارکنان شرکت در سطح کشور به صورت رایگان قرار گرفت و مشخصات آن‌ها ثبت شد.

برای ثبت نام ای‌میل شرکت پست ابتدا باید به http://mail.post.ir/ مراجعه کنید.

شرکت پست در توضیح این ایمیل آورده است: یک راه مطمئن برای داشتن پست الکترونیک،‌امکان شخصی سازی صندوق پست الکترونیکی، امکان دریافت فضای بیشتر بر حسب نیاز، امکان اضافه کردن امضای دیجیتال به نامه‌های الکترونیکی است.

متقاضیان ثبت نام می‌توانند با اتنخاب گزینه ثبت نام برای صندوق پست الکترونیکی، نسبت به ثبت نام و دریافت نام کاربری و گذرواژه اقدام کنند.

لازم است بدانید این سامانه با IE 8 ، موزیلا فایرفاکس و اپرا سازگار بوده و توصیه شرکت استفاده از Google Chrome یا Mozilla Firefox است.

خبر های مرتبط:

  1. منابع و شرایط آزمون استخدامی شرکت مخابرات اعلام شد
  2. راه‌اندازی سایت ارسال کارت‌پستال نوروز با هزینه ۶۰۰ تومان
  3. ثبت نام از متقاضیان شرکت در دومین دوره جایزه ICTINQA آغاز شد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.