چیزی جا نگذارید!

۲۴م اسفند ،

همه نکته هایی که برای بستن چمدان های مسافرتی باید بدانید؛

یکی از سخت ترین کارهای خانم خانه دار قبل از آغاز سفرهای نوروزی جمع کردن وسایل لازم، چیدن و جا دادن آن ها در چمدان ها است.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛  زیورآلات: اگر قرار است در دید و بازدید های نوروزی زیورآلات خاصی را با لباس خاصی بپوشید می توانید آن ها را در یک کیسه کوچک قرار دهید و کیسه را با سنجاق به لباس وصل کنید.

روسری هایتان را در بالا چمدان قرار دهید تا در اثر فشار لباس ها بیش از حد چروک نشود.

بلوز و تی شرت: معمولاً لباس ها وقتی چروک می شوند که روی هم قرار می گیرند و اصطکاک پیدا می کنند برای جلوگیری از این تماس می توانید کیسه پلاستیکی یا حوله ای بین آن ها قرار دهید.

– لباس های مهمانی: اگر لباس شما بلند است می توانید درست مثل شلوار پارچه ای آن را زیر چمدان پنهان کنید و بعد از چیدن لباس ها آن را روی لباس بکشید.

– وسایل دیگر: اگر لازم است با خود کتاب ببرد بهتر است آن ها را کف چمدان قرار دهید چون سنگینی شان لباس ها را چروک می کند و ممکن است به خودشان هم آسیب برسد.

داروها و لنزهای طبی را بهتر است در کیف دستی خودتان قرار دهید فراموش نکنید.

اگر قرار است به جای سردسیر سفر کنید به لباس گرم نیاز خواهید داشت. ژاکت ها و کت های گرم را به خاطر سنگینی شان می توانید در لایه های زیرین قرار دهید.

– شلوار: شلوار های جین سنگین بوده و سخت تر از بقیه لباس ها چروک می شوند بنابراین بهتر است آن ها را ته چمدان قرار دهید.

اگر می خواهید شلوارهای پارچه ای تان چروک نشود می توانید آن ها را طبق خط تا کرده و کف چمدان پهن کنید و بعد از چیدن بقیه لباس ها شلوار را روی آن ها بکشید و در چمدان را ببندید.

منبع: سیب سبز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.