چیکن آلفردو، یک پاستای خاص

 

برای تهیه و طبخ این پاستا ابتدا پنه را آبکش کرده، سپس شیر، خامه و پنیر پارمزان را روی حرارت مستقیم قرار دهید تا با هم ترکیب شوند، پس از اندکی حرارت دیدن، قارچ برش خرده را به مواد افزوده، مرغی را که به صورت جداگانه گریل کرده‌ایم را نیز اضافه کرده، غذا را تست می‌کنیم.



چیکن آلفردو

مواد لازم:

  •   خامه: ۴۰ گرم
  •   شیر: ۲۰ گرم
  •   پنیر کیبی: یک عدد
  •   پنیر پارمزان: به مقدار لازم
  •   نمک و فلفل: به مقدار لازم

یک پاستای خاص و همه‌پسند؛ برای تهیه و طبخ این پاستا ابتدا پنه را آبکش کرده، سپس شیر، خامه و پنیر پارمزان را روی حرارت مستقیم قرار دهید تا با هم ترکیب شوند، پس از اندکی حرارت دیدن، قارچ برش خرده را به مواد افزوده، مرغی را که به صورت جداگانه گریل کرده‌ایم را نیز اضافه کرده، غذا را تست می‌کنیم و بنابر ذائقه نمک و فلفل را می‌افزاییم. پنه آبکش شده را در تابه ریخته و اجازه می‌دهیم روی حرارت ملایم جا بیفتد. این پاستا همراه با پنیر پارمزان میل می‌شود.

فوت و فن آشپزی:

حتی‌الامکان سعی شود برای پختن پنه در آب جوش از مقدار مختصری روغن مایع و نمک استفاده شود تا هم ماندگاری پیدا کند و هم دانه‌های پنه به یکدیگر نچسبد.

روش تهیه مرغ گریل:

سینه یا فیله مرغ را برش داده و از هم باز کنید و در سسی مرکب از سس خردل، دانه فلفل سیاه، بریده‌های لیموی تازه،‌ پودر پیاز و جوز هندی بخوابانید تا طعم‌دار شود، حداقل زمان قرار گرفتن مرغ در این سس ۵ ساعت است.


مجله اینترنتی ممتاز سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.