چینی‌ها اطلاعات امنیتی مایکروسافت را لو دادند

مایکروسافت می گوید یک شرکت چینی همکار در زمینه مسائل امنیتی عامل نشت اطلاعات حساس این شرکت در مورد آسیب پذیری های محصولات مختلف آن است.
این شرکت که Hangzhou DPTech Technologies نام دارد در قالب یکی از برنامه های امنیتی مایکروسافت موسوم به Active Protection Program همکاری می کرد و حال مشخص شده که این شرکت عامل نشت حجم بالایی از اطلاعات حساس این شرکت است.
بر اساس اطلاعیه مایکروسافت در جریان بررسی های این شرکت مشخص شده که طرف چینی به توافقش با مایکروسافت در زمینه حفاظت از اطلاعات امنیتی پایبند نبوده و آنها را افشا کرده است. به دنبال افشای این مساله همکاری های مایکروسافت با طرف چینی به حالت تعلیق درآمده است.
به گزارش پایگاه خبری فن آوری طلاعات ایران از فارس، مایکروسافت که بررسی های خود در این زمینه را از اواسط ماه مارس آغاز کرده بود، همچنین اعلام کرده که برای مقابله با افشای بیشتر اطلاعاتش برنامه هایی را به اجرا درمی آورد که البته در مورد جزییات آنها چیزی اعلام نشده است.
شرکت چینی DPTech که در جنوب غربی شانگهای فعالیت می کند محصولات مختلف امنیت شبکه به فروش می رساند. مایکروسافت در مجموع برای ارتقای امنیت محصولاتش و رفع آسیب پذیری های آنها با ۷۳ شرکت همکاری می کند.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.