ژوزه:باید شکست مقابل مس را جبران کنیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

مانوئل ژوزه روز سه شنبه در نشست پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و پیکان iبه خبرنگاران افزود: ارتفاع بالای کرمان تاثیر زیادی برعملکرد بازیکنان پرسپولیس گذاشت و سطح کیفی آنان را تقلیل داد.

وی گفت: من از این همه اختلاف ارتفاع اطلاع نداشتم ومسوولان باشگاه هم هیچ اطلاعاتی در خصوص ارتفاع شهرها iبه من ندادند، iبه همین جهت شکست مقابل مس برای ما بسیار سنگین و سخت بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید براینکه این تیم باید بازی برابرپیکان را برنده ازمیدان خارج شود، اظهارکرد:سعی می کنیم که برابر پیکان یکی از iبهترین بازی های خود را iبه نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در باره اعتراض تماشاگران iبه عملکرد تیم پرسپولیس گفت: تماشاگران حق دارند که عصبانی باشند و ما باید بازی های خود را برنده از میدان خارج شویم، اما از طرفداران پرسپولیس خواهش می کنم که از تیم حمایت نمایند ودرصورت عدم نتیجه گیری آخربازی اعتراض خود را نشان دهند. نه اول بازی.زیرا در صورت حمایت تماشاگران یک تیم می تواند نتیجه را عوض کند.

ژوزه با بیان اینکه تیم پرسپولیس برای مسابقه فردا آماده است، گفت: این مسابقه برای ما خیلی مهم است.

وی با خودداری ازصحبت نمودن درباره علی کریمی گفت:‌ در این خصوص اصلا صحبت نمی کنم.

وی مشکل گلزنی مهاجمان تیم پرسپولیس را قابل حل دانست و افزود : نیاز iبه وقت داریم تا برخی از بازیکنان از نظر روحی خود را باز یابند.

ژوزه در باره سبب عدم استفاده از بازیکنان جوان و نوجوان در تیم خود در حالیکه تیم پرسپولیس نتیجه نمی گیرد، ‌گفت: این بازیکنان باید از نظر روحی شرایط لازم را بدست آورند ، در غیر این صورت نتیجه قابل قبولی بدست نمی آورند.

ژوزه درباره تیم ملی فوتبال ایران گفت:من احترام خاصی iبه فوتبال ایران قایل هستم وهنوز ۵ ماه است که iبه ایران امده ام ونمی توانم از آن انالیز دقیق داشته باشم و فوتبال ایران مرا راضی نکرد. بیشتر بازی آنان انفرادی و فیزیکی است وتاکتیک و کار گروهی جایی ندارد.

به گفته وی میانگین سنی بازیکنان فوتبال در تیم ملی بسیار بالاست.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.