ژوزه : محبوبیت پرسپولیس قابل قیاس با سپاهان نیست

پیروزی مقابل سپاهان شروعی است برای بردهای بعدی پرسپولیس؛

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل سپاهان گفت: پرسپولیس تیمی پرطرفدار و محبوب است و اصلا قابل قیاس با سپاهان نیست.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران مانوئل ژوزه در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان از هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال افزود: من ۱۵ روز قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر به ایران آمدم و کم کم تیم را مورد شناسایی قرار می دهم.

وی در ادامه گفت : در حال حاضر تیم در شرایط بهتری قرار دارد و شناختم نسبت به این تیم بهتر شده است. ما امیدواریم بازی فردا را ببریم و برای این کار تمام تلاش خودمان را می کنیم تا یک استارت خوب داشته باشیم برای بردهای بعدی پرسپولیس.

ژوزه خاطرنشان کرد کرد: پرسپولیس بازی به بازی خودش را بالا می کشد. ما برای این تیم برنامه کوتاه مدت و دراز مدت داریم و قطعا تیم بهتری خواهیم شد و نتایج مطلوبی خواهیم گرفت.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره غیبت علی کریمی گفت: ما بازی های زیادی در لیگ داریم؛ ۳۴ بازی باید بین بازیکنان تقسیم شود تا انرژی آنها برگردد، خیلی از بازیکنان در بازی های دیگر در لیست نبودند، نظرم این بوده که انرژی علی کریمی را تقسیم کنم؛ همه بازی ها برای ما مهم است.

وی در خصوص تخصیص ۱۰ درصد از سکوهای ورزشگاه برای هواداران این تیم خاطر نشان کرد: این موضوع طبیعی است که میزبان از این فرصت استفاده کند اما من خوشحالم که فردا ورزشگاه پر می شود. طرفداران هر چه بیشتر باشند انگیزه بازیکنان بیشتر خواهد شد.

مانوئل ژوزه در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید، همه بازی های پرسپولیس از تلویزیون پخش می شود و پرسپولیس امکانات بیشتری نسبت به دیگر تیم ها دارد در حالیکه این شریط برای تیم های دیگر فراهم نیست،گفت: طبیعی است که این طور باشد، چون پرسپولیس تیمی پرطرفدار و محبوب است و اصلا قابل قیاس با سپاهان نیست.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.