”کاراگاهان مدرسه”به روی صحنه می‌روند

۲۰فروردین۱۳،

نمایش ˝کارآگاهان مدرسه˝ اجرای عمومی خود را از ۲۵ فروردین ماه در تالار اندیشه‌ حوزه هنری پی‌خواهد گرفت.

به گزارش هنرآنلاین، نمایش “کارآگاهان مدرسه” مختص طیف سنی نوجوانان، نوشته‌ سید حسین فدایی حسین و به کارگردانی مجید امیری از اسفندماه سال قبل، در نوبت صبح، در تالار اندیشه حوزه هنری اجرای عمومی خود را آغاز کرد که با توجه به استقبال مدارس از این نمایش؛ اجرای این اثر در فروردین و اردیبهشت‌ماه سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

مجید امیری، کارگردان “کارآگاهان مدرسه”، پیش از این در مورد قصه این اثر گفته ‌بود: نمایش “کاراگاهان مدرسه” حکایت چهار دانش‌آموزی را تعریف می‌کند که روحیه‌ کارآگاهی دارند و با توجه به گمشدن اشیائی در کلاس و ظن حضور یک دزد در مدرسه، به تکاپو برای به دام انداختن سارق می‌افتند. در همین راستا و برای پیش‌بُرد نمایش از مشارکت تماشاگران نیز استفاده می‌شود که می‌توان گفت به نوعی از تکنیک‌های تئاتر شورایی نیز در اجرای این نمایش بهره برده‌ایم.

وی در مورد طیف سنی مخاطبان نمایش خود اظهار داشته بود: این نمایش مختص نوجوانان مقطع راهنمایی و دبیرستان است و سعی کرده‌ایم به نوع فکر و احساس و دغدغه‌ مخاطب خود توجه ویژه‌ای داشته باشیم و هیچ مولفه‌ کودکانه‌ای را به کار نگیریم؛ چیزی که در کشور ما چندان مسبوق به سابقه نیست.

گفتنی است نمایش “کاراگاهان مدرسه” نوشته‌ سید حسین فدایی حسین و به کارگردانی مجید امیری، هر روز ویژه مدارس در نوبت صبح در تالار اندیشه حوزه هنری به صحنه می‌رود. تالار اندیشه در ساختمان مرکزی حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه‌، نرسیده به تقاطع حافظ، واقع است.

اولیاء مدارس برای استفاده از تخفیف ویژه‌ و رزرو بلیت می‌توانند با شماره‌ تلفن ۰۹۱۹۹۹۶۲۹۱۶ تماس بگیرند.
 

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.