کاربران به دنبال استفاده از ابزارهای پردازش ابری موبایلی

۸فروردین ۱۳،

 

در حال حاضر پتانسیل قابل ملاحظه‌ای برای اپراتورهای تلفن‌همراه وجود دارد تا سیستم‌های پشتیبان اطلاعات و سیستم‌های به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات مبتنی بر فضای پردازش ابری را در اختیار مشترکان خود بگذارند.
 
بر اساس گزارش تازه انتشار یافته از سوی مرکز تخصصی امنیت دیجیتالی Gemalto،
 
به  گزارش فارس به نقل از آی‌تی‌پی، در بین اشخاصی که مورد بررسی قرار گرفتند ۷۷ درصد با یکدیگر اتفاق نظر داشتند که سیستم‌های امنیتی برای راهکارهای پشتیبان اطلاعات آن‌ها حیاتی است و در مقابل ۸۰ درصد هم گفتند که اگر از جانب اپراتور مخابراتی آن‌ها سرویس مبتنی بر فضای پردازش ابری ارایه شود از این خدمات استفاده خواهند کرد.
 
نتایج این بررسی همچنین نشان داد که ۶۰ درصد اشخاص اظهار داشته‌اند که اگر قرار باشد برای استفاده از چنین سرویس‌هایی هزینه بیشتر پرداخت کنند، چنین اقدامی را انجام خواهند داد.
 
ابزارهای شخصی مبتنی بر فضای پردازش ابری از محبوب‌ترین بخش‌ها در صنعت موبایلی محسوب می‌شوند. این طور که کارشناسان اعلام کرده‌اند آگاهی کاربران از ابزارهای ذخیره‌ساز اطلاعات مبتنی بر فضای پردازش ابری رو به افزایش است.
 
مرکز تحقیقاتی گارتنر هم در این رابطه توضیح داده است که در سال ۲۰۱۱ میلادی ۷ درصد اطلاعات کاربران روی فضای پردازش ابری ذخیره شده بود که این رقم در سال ۲۰۱۶ به ۳۶ درصد خواهد رسید.
 
آمارها نشان می‌دهد که در حال حاضر ۵۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان از ابزارهای مبتنی بر فضای پردازش ابری بهره می‌برند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.