کاربردی‌ترین وسیله برای یخچال +عکس

اردیبهشت ۱۴۰۳

یخچال های ما این روزها دارای امکانات بسیار بسیاری شده اند به طوری که می تواند تمامی قسمت های یخچال را با چند دکمه لمسی کنترل کنید اما هنوز به وسایل جانبی خاصی نیاز دارند که به خود غذا توجه دارند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران؛ حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که غذای خاصی را در یخچال قرار داده اید و پس از مدتی متوجه خراب شدن و تمام شدن تاریخ انقضای آن شده اید. این موارد بیشتر از روی هواس پرتی و فراموشی به وجود می آید از این رو نیاز به یک وسیله یادآوری کننده دیده می گردد.

سه طراح کره ای به سرپرستی “یانگ فی” به تازگی دستگاه خاصی را درست کرده اند که می تواند به شما امکان چک کردن تاریخ انقضای تمامی مواد خوراکی داخل یخچال دهد. این وسیله می تواند به شما یادآوری کند که کدام یک از مواد داخل یخچال در حال فاسد شدن است.

این وسیله دارای یک دوربین است که باید بارکد موادی که می خواهید داخل یخچال قرار دهید را به آن نشان دهید و سپس دستگاه با استفاده از اینترنت می تواند زمان انقضا را در حافظه خود ذخیره کند سپس هرگاه به زمان انقضای آن نزدیک شده باشید به شما اخطار می دهد تا آن را زودتر مصرف کنید.

“iFresh” می تواند میزان سلامت غذا پس از ذخیره شدن در یخچال را نیز به شما اطلاع دهد. این وسیله به اشخاصی که روی دستگاه را نمی خوانند با چراغ زدن و صدا کردن اخطار می دهد.

این ایده می تواند در همه خانه ها به کار گرفته شود زیرا اشخاص بسیاری می باشند که با این موضوع مشکل دارند و به دنبال راهی برای حل کردن آن می باشند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.