کارتونیست گستاخ دلسوز آذری‌ها شد

مانا نیستانی همسو با ماموریت جدید رسانه‌های ضدانقلاب، داعیه‌دار دفاع از آذری زبان‌ها شده و با کشیدن کاریکاتوری سعی دارد نشان دهد که جمهوری اسلامی ایران به بازماندگان زلزله اهمیت نمی دهد و تنها به فکر منافع خاص خود است.

نمک نیوز،‌ مانا نیستانی متولد تهران کاریکاتوریستی به ظاهر ایرانی است که اکنون مقیم پاریس شده است.

نیستانی در سال ۸۴ در کاریکاتوری مسأله‌دار، موجبات رنجش خاطر و تجمع و اعتراض گسترده هم‌وطنان آذری زبان شد. این کاریکاتوریست ضدانقلاب در یکی از تصویرسازی‌هایی خود خود در روزنامه ایران  منتشر شد سوسکی را که به زبان ترکی آذربایجانی کلمه‌ای گفته را نشان داد  به طوری که این حرکت تنها رنگ و بوی نژاد پرستی را نشان می داد که بر خلاف تعالیم آیین مقدس و پاک اسلام و اهداف عالیه جمهوری اسلامی ایران است، چرا که در دین اسلام نژاد پرستی مذموم قرار داده شده و معیار فضیلت و برتری فقط و فقط تقوی الهی است.

البته وی مدعی است که قصد توهین نداشته و از کاریکاتور وی سوأبرداشت صورت گرفته است اما عملکرد وی در خروج از کشور و درآمدن به خدمت ضدانقلاب، سبب شد تا ماهیت واقعی و نیات درونی وی آشکار شود.

اکنون با گذشت ۲ روز از زلزله ناگواری که در منطقه آذربایجان رخ داده است وی همسو با ماموریت جدید رسانه‌های ضدانقلاب، داعیه‌دار دفاع از آذری زبان‌ها شده و با کشیدن کاریکاتوری سعی دارد نشان دهد که جمهوری اسلامی ایران به بازماندگان زلزله اهمیت نمی دهد و تنها به فکر منافع خاص خود است.

نکته جالب اینجاست که وی در عملی که مصداق بارز فرار رو به جلو است، این بار با حمله به صدا و سیما، می‌کوشد تا عمل زشت خود در سال‌های نه‌چندان دور را از یادها پاک کند.

در همین رابطه کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی، تصویر فوق را منتشر کرده و در زیر آن توضیح داده‌اند که هجوم این کاریکاتوریست ضدانقلاب و بقیه هم‌فکرانش به صدا و سیما برای صید ماهی سیاسی از آب گل آلود زلزله و تحریک آذری های ولایتمدار، نه تنها مضحکه کردن خود است که به هیچ وجه خاطره توهین وی به هم‌وطنان آذری زبان را از یادها نمی برد.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.