کارت‌ بازرگانی هوشمند شد

۰۱ تیرماه ۱۳،

سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند با هدف سامان بخشیدن به امور کارت‌های بازرگانی کشور، توسط اتاق بازرگانی ایران و همکاری سازمان توسعه تجارت و اتاق تعاون مرکزی در سراسر کشور استقرار یافته است.
به گزارش گمرک جمهوری اسلامی ایران مدیر سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند با بیان اینکه سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند با هدف سامان بخشیدن به کارت‌های بازرگانی کشور، توسط اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران و همکاری سازمان توسعه تجارت و اتاق تعاون مرکزی در سراسر کشور استقرار یافته است، گفت: امور مربوط به کارت‌های بازرگانی به صورت یکپارچه مدیریت می گردد.
صدری دربارهٔ دستاوردهای استقرار این سامانه افزود: برقراری ارتباط با سیستم کدینگ گمرک جمهوری اسلامی ایران و حذف مجموعه عملیات مربوط به تایپ و ثبت اطلاعات کارت‌های بازرگانی در گمرکات سراسر کشور قابل اجرا است.
به گفته وی راه‌اندازی این سامانه ضمن تسهیل و تسریع در اجرای فرآیندهای تجارت خارجی، صحت ثبت اطلاعات کارت‌های بازرگانی در سیستم‌های اطلاعاتی گمرکات کشور را تضمین می‌کند.
اطلاعات تمامی کارت‌های هوشمند بلافاصله پس از صدور، در سیستم کدینگ گمرک جمهوری اسلامی ایران بارگذاری می‌شود، و تا زمان ارائه خدمات ارزش افزوده بر روی کارت‌های بازرگانی هوشمند، الزامی به تغییر روال های جاری گمرک در رابطه کارت های بازرگانی نخواهد بود.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.