کارشناس سیاسی بسیج مهدیشهر:نهادینه شدن حجاب در جامعه نیازمند تحولی اساسی است

جمعه ۶ مرداد – ۰۱:۰۸:۰۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – کارشناس سیاسی بسیج مهدیشهر گفت: نهادینه شدن و شکل‌گیری حجاب در جامعه نیازمند تحولی اساسی و کاری ریشه‌ای و پایه‌ای است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حمید رنجبریان در جلسه حلقه صالحین جوانان پایگاه مقاومت عصمت مهدیشهر تصریح کرد: فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص گسترش حجاب در جامعه ما مقطعی و ظاهری است.
وی خاطر نشان کرد: چهار رکن حیا، عفت، قناعت و صیانت نتیجه و ثمره حجاب است و این نتایج در صورتی ایجاد می‌شود که به مسئله حجاب به صورتی جدی پرداخته شود.
کارشناس سیاسی بسیج مهدیشهر با بیان اینکه رعایت حجاب دارای اثرات بسیار مهمی در جامعه است، تاکید کرد: باید با استفاده از استدلالی قوی و ارائه الگوهای مطلوب، مسئله حجاب را به فرزندان آموزش داد و آنها را توجیه کرد.
رنجبریان عنوان کرد: آرامش روانی، پایداری خانواده، استواری جامعه و حفظ ارزش زن از مهمترین اثرات و نتیجه رعایت حجاب در جامعه است.
وی خاطرنشان کرد: بهترین راه رها شدن از فتنه و پایداری خانواده این است که دیده و دل را از نگاه نامحرم دور و در کنار محرم آسوده باشیم؛ چرا که آتش شهوت غالبا از نگاه شروع می‌شود و شیطان آن را تقویت نموده و به گناه بزرگتر می‌کشاند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۷۱۳۰۸۰۴۵۶۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.