کارنامه امروز ایران در المپیک

روئینگ سوار المپیکی ایران با قرار گرفتن در رده‌ی بیست و چهارم به کار خود در رقابت‌های المپیک لندن پایان داد.

سولماز عباسی که به فینال D رقابت‌های روئینگ سنگین‌وزن انفرادی زنان المپیک راه یافته بود برای ایستادن در یکی از رده‌های نوزدهم تا بیست و چهارم با حریفان رقابت کرد و در پایان با ثبت زمان ۸:۵۷:۹۸ در گروه خود ششم شد و در مجموع در رده‌ی ۲۴ ایستاد.

به گزارش ایسنا در گروه وی شش پاروزن از ژاپن، آرژانتین، کره جنوبی‌، مکزیک و پاراگوئه حضور داشتند که ورزشکاران کره جنوبی، پاراگوئه و آرژانتین جنوبی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در المپیک ۲۰۰۸ پکن، هما حسینی نماینده روئینگ و پرچم‌دار ایران بود که به مقام ۲۶ رسید.

‘سجاد هاشمی آهنگری’ نماینده دوومیدانی ایران در ماده دوی ۴۰۰ متر بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن در بین ۴۷ ورزشکار به عنوان ۴۳ المپیک اکتفا کرد.

با پایان مسابقات گروه های حاضر در راند اول مسابقات دوی ۴۰۰ متر، سجاد هاشمی در این جایگاه قرار گرفت.

به گزارش ایرنا ،پنج ورزشکار نیز در زمان برگزاری مسابقات این ماده مصدوم شدند که بزرگترین آنان ”لاشان” آمریکایی قهرمان جهان و المپیک بود که در گروه سجاد هاشمی آهنگری قرار داشت و در ادامه مسابقه به دلیل کشیدگی پا، دیگر ادامه نداد.

سجاد هاشمی آهنگری، دوی ۴۰۰ متر را در مدت زمان ۴۷ ثانیه و ۷۵ صدم ثانیه طی کرد و در گروه ششم راند اول در بین شش نفر پنجم شد.

وی، سال گذشته در مسابقات دوومیدانی قهرمانی ارتش های جهان با ثبت زمان ۴۵ ثانیه و ۸۱ صدم ثانیه ضمن کسب جواز المپیک، نخستین دونده سرعتی ایران نام گرفت که دوی ۴۰۰ متر را زیر ۴۶ ثانیه دویده است.

بهترین رکورد فصلی هاشمی نیز ۴۶ ثانیه و ۳۱ صدم ثانیه بود که در مسابقات ستارگان آسیا در قزاقستان بدست آمد.

نتیجه بدست آمده هاشمی در المپیک، یک ثانیه ضعیف تر از آخرین مسابقه وی در قزاقستان بوده است که نشانگر عملکرد ضعیف این دونده کشورمان در المپیک است.

تیراندازان کشورمان از صعود به فینال تفنگ سه وضعیت ۵۰ متر زنان المپیک ۲۰۱۲ لندن بازماندند.

رقابت‌های روز هشتم المپیک ۲۰۱۲ لندن با برگزاری رقابت‌های تفنگ سه وضعیت ۵۰ متر زنان آغاز شد.

به گزارش فارس در این رشته الهه احمدی و مه‌لقا جام‌بزرگ، دو تیرانداز کشورمان به مصاف ۴۴ تیرانداز دیگر رفتند که در نهایت جام بزرگ با ۵۸۱ امتیاز در رده چهاردهم و الهه احمدی با ۵۶۷ امتیاز در رده چهل و سوم جدول مقدماتی قرار گرفتند و از صعود به فینال این رشته بازماندند.

در جدول مقدماتی ۸ نفر برتر راهی فینال شدند.

احمدی در تفنگ ۱۰ متر بادی المپیک ۲۰۱۲ لندن که هفته گذشته برگزار شد، پس از صعود به فینال، عنوان ششمی المپیک را از آن خود کرد و جام بزرگ نیز در این رشته چهل‌وسوم شده بود. به این ترتیب کار تیراندازان زن ایران در المپیک به پایان رسید.

فردا ابراهیم برخورداری در رشته تپانچه ۵۰ متر مردان از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف حریفانش می‌رود.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۹۳ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , المپیک, نتایج ایران در المپیک


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.