کارگاهسومین جشنواره موسیقی کلاسیک تا معاصر به تالار رودکی می‌آید

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

سومین جشنواره موسیقی کلاسیک تا معاصر با مدیریت مهرداد تیموری از ۲۷ مهرماه آغاز می‌شود

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، به دنبال برگزاری سومین جشنواره موسیقی کلاسیک تا معاصر قطعاتی از دوره باروک تا معاصر توسط ١۵٠ نوازنده اجرا خواهد شد.

این جشنواره در سالن های رودکی و شهید آوینی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران با اجرای آثاری از باخ، بتهوون، موتسارت، شوبرت، دبوسی، هندمیت، شوپن، دورژاک، شومان، یورک ، پوخل، شونبرگ، مندلسون، لیگتی، تلمان، کرلی، باریس، شوستاکوویچ، برگ، واثق نیا، اریسیان، سلاجقه، اردلان، علیجانی، صدقی، پاشازاده، کورف، قراچه داغی، خیابانی، علیرضا مشایخی و هنرمندان دیگری برگزار می گردد.

جشنواره موسیقی کلاسیک تا معاصر در سال ١٣٨۶ توسط علیرضا مشایخی و فریماه قوام صدری پایه گذاری شد. این جشنواره افتخار دارد در راستای ترویج و معرفی آثار موسیقی فاخر و صاحب اندیشه و گسترش فرهنگ موسیقی در ایران، سومین دوره جشنواره را برگزار نماید.

گفتنی است جشنواره موسیقی کلاسیک تا معاصر از ۲۷ تا ۳۰ مهرماه در سالن شهید آوینی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و از ۱ تا ۳ آبان در تالار رودکی اجرا می گردد و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره به آدرس www.music-tehran.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.