کارگاه های پیمانکاری آلاینده نیستند

۲۸ آبان ،

وجود کارگاه های آلاینده در محله مالک وقت (عج)

از وقتی که شورایاران پا به عرصه فعالیت های شهری گذاشتند بسیاری از مشکلات شهروندان در مدت وقت اندکی برطرف شد .

شورایاران، پل ارتباطی شهروندان و مدیریت شهری با بهره مندی از منطق فکری صحیح، داشتن نگاه تیزبین، زبان گویا برای انتقال خواست های مردم به مسئولان و همچنین پشتکار برای تحقق و حقوق و فرهنگ شهروندی در هر محله بدون تردید می تواند سرآغاز تحولات مثبت و منشاء‌اثر بر رفاه شهروندان و پیشرفت شهرمان باشد تاثیری که شورایاران مناطق بیست و دو گانه در اندیشه آن می باشند.

به گزارش تفسیری خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، از وقتی که شورایاران پا به عرصه فعالیت های شهری گذاشتند بسیاری از مشکلات شهروندان در مدت وقت اندکی برطرف شد و امروز اکثر شهروندان برای حل معضلات محله شان اولین اقدامشان مراجعه به دفاتر شورایاری است تا مشکلاتشان از طریق آنان به مدیران انتقال یابد و در مدت وقت کوتاه برطرف شود.

** کارگاه های پیمانکاری یکی از مشکلات اهالی محله مالک الزمان (عج)

محمد رستمی، دبیر شورایاری محله مالک الزمان (عج) منطقه ۱۸ با اشاره به مشکلات آلودگی های فراوان به خاطر وجود کارگاه های پیمانکاری در شهرک مالک وقت گفت: حدود ۴ سال است که ۷ کارگاه پیمانکاری در این شهرک مستقر شده اند و فعالیت می کنند باید به این موضوع توجه داشته باشید که این کارگاه ها در اطراف خانه های مسکونی قرار گرفته اند و بیش از ۱۶ هزار نفر در این محدوده زندگی می کنند.

وی افزود: به سبب دیوارهای کارگاه های موجود در خیابان فاخری در وقت ورود به شهرک شاهد نمای نامناسب و زشتی هستیم که این کارگاه ها آن را بوجود آورده اند به طوری که شباهتی به یک مکان مسکونی ندارند و آن را به یک مکان مخروبه مانند تبدیل کرده است.

دبیر شورایاری محله مالک الزمان (عج) اظهار داشت: در وقت تخلیه و بارگیری نخاله های این کارگاه ها گرد و خاک ایجاد شده و هوا را آلوده کرده و سبب بروز بیماری های ریوی در بین اهالی شده است.

** این کارگاه ها آلاینده نیستند

در ادامه امیرحسین علیزاده رئیس اداره ساماندهی و مشاغل مزاحم شهرداری منطقه ۱۸ با اشاره به نبود آلایندگی در کارگاه های پیمانکاری شهرک مالک الزمان (عج) گفت: کارگاه های پیمانکاری در شهرک مالک وقت متعلق به شهرداری منطقه ۱۸ است و برای انجام فعالیت های عمرانی جاده سازی در این محل مستقر شده اند.

وی اظهار داشت: از این رو این کارگاه های پیمانکاری به عنوان شغل مزاحم محسوب نمی شود که آنها را بخواهیم ساماندهی کنیم./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.